ZKDP: Axel Springer rządzi na rynku miesięczników młodzieżowych

Czerwiec 2008: większość miesięczników skierowanych do młodzieżyzanotowała wiekszą sprzedaż niż rok wcześniej. Który tytuł zyskałnajwięcej?

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Miesięcznik '''Dziewczyna" (Axel Springer Polska) osiągnął wczerwcu 2008 roku średnią sprzedaż ogółem na poziomie 136 719 egz.(wzrost o 13 proc. w stosunku do analogicznego okresu 2007) -wynika z najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy natemat sprzedaży miesięczników młodzieżowych opracowanych przezportal Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu uplasował się ''Popcorn" (Axel SpringerPolska) z wynikiem 123 756 egz. (wzrost o 4 proc.) a na trzecim''"Twist" (Wydawnictwo Bauer) ze średnią sprzedażą 112 827egz.(spadek o 28 proc.).

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"