„Złap oddech” - Electrolux rozdał czyste powietrze w puszkach przeciw smogowi (wideo)

Electrolux zrealizował w Warszawie akcję ambientową „Złap oddech”, w ramach której rozdano 2 tys. puszek z czystym powietrzem. Akcję przygotowała agencja Feno.

km
km
Udostępnij artykuł:
„Złap oddech” - Electrolux rozdał czyste powietrze w puszkach przeciw smogowi (wideo)

Celem akcji "Złap oddech" było zwrócenie uwagi na problem smogu w stolicy. Pomysł na akcję powstał jako odpowiedź na coraz częstsze alarmy smogowe i pojawiające się informacje o drastycznym przekroczeniu norm zanieczyszczenia powietrza.

To nie pierwsza aktywność jaką Electrolux podejmuje na rzecz edukowania o istocie jakości powietrza. W 2016 r. Electrolux był partnerem wydarzenia Smogathon, któremu przyświecała idea walki ze smogiem z pomocą technologii, a w ramach kampanii "Zdrowy Dom 3D" marka promuje rozwiązanie Full 3D Home Cleaning System, które pomaga dbać o dom w trzech jego wymiarach - czystej podłogi, czystego powietrza i czystych zakamarków. Ponadto stała komunikacja obejmuje działania marketingowe i PR.

Za koncepcję i realizację akcji "Złap oddech" odpowiedzialna była agencja reklamowa Feno.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"