Zlatan Ibrahimović twarzą mundialowej kampanii Visa

Ambasadorem globalnej kampanii marketingowej Visa, związanej z Mistrzostwami Świata FIFA 2018 w Rosji, został szwedzki piłkarz Zlatan Ibrahimović.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Zlatan Ibrahimović twarzą mundialowej kampanii Visa
Zlatan Ibrahimović

Działania reklamowe z udziałem piłkarza rozpoczną się w maju tego roku. Obejmą m.in. emisję spotu reklamowego oraz działania w digitalu. Piłkarz o swojej współpracy z Visa będzie także postować na swoim koncie na Instagramie.

- Zawsze byliśmy pod wrażeniem osiągnięć boiskowych Zlatana, jego międzynarodowej rozpoznawalności oraz barwnej osobowości. Cieszymy się ze współpracy z nim przy naszej kampanii oraz innowacjach Visa związanych z Mistrzostwami Świata FIFA, a także z możliwości kontaktu z kibicami na całym świecie, potwierdzając po raz kolejny, że ‘Visa jest wszędzie tam, dokąd zmierzasz’ - powiedziała Lynne Biggar, chief marketing and communications officer, Visa Inc.

Visa jest jednym z oficjalnych sponsorów tegorocznych piłkarskich Mistrzostw Świata, które będą odbywać się w Rosji od 14 czerwca do 15 lipca.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa