Złota statuetka Innovation Ad dla Innej Bajki - Dragon Rouge i Aybioo nagrodzone w konkursie SAR

Inna Bajka, marka zdrowego jedzenia typu „zalej i zjedz’”, wykreowana wspólnymi siłami przez firmę Aybioo Sp. z o.o. i czołową polską agencję strategiczno-brandingową Dragon Rouge, została doceniona w konkursie Innovation Ad. Misją organizowanego przez SAR konkursu jest nagradzanie najbardziej innowacyjnych projektów  w obszarze marketingu  - pomysłów na marki i ich komunikację, niestandardowe użycie mediów, zaskakujące aktywacje.

artykuł sponsorowany
artykuł sponsorowany
Udostępnij artykuł:

To już kolejna – po Brand Identity GrandPrix w Mediolanie i wyróżnieniu w branżowych Kreaturach - nagroda dla Innej Bajki. Produkt trafił również na listę 12 najbardziej innowacyjnych lokalnych produktów wg Mintela, globalnej agencji monitorującej innowacje.

Inna Bajka to seria zdrowych i łatwych do przygotowania posiłków na bazie składników typu superfood. Wyzwaniem, z którym zmierzył się zespół tworzący markę, był stereotyp, że zdrowe jedzenie nie może być jednocześnie smaczne, łatwe w przygotowaniu i wizualnie zachęcające. Branding musiał więc spełnić wiele funkcji, w tym pomagać w edukacji: komunikować w prosty, przyjazny sposób, liczne korzyści. Stąd pomysł na powołanie do życia ambasadorów marki, którzy mają nosa do zdrowego jedzenia – Rannego Ptaszka, Dzikiego Dostawcy, Wilka Sytego i Owcy Całej (całej, bo wszystkie posiłki w świecie Innej Bajki są wegańskie)

Praca nad Inną Bajką to była prawdziwa podróż „ręka w rękę” agencji i Klienta. Koncepty rodziły się warsztatowo i wykuwały w ogniu burz mózgów. Pikanterii dodawał fakt, że w kategorii zdrowej żywności nowości pojawiają się niemal każdego dnia – trzeba było więc myśleć do przodu, bez oglądania się na badania i benchmarki.

grafika

Dragon Rouge zbudował całą tożsamość marki. Od strategii pozycjonowania, przez nazwę, hasło (Mamy nosa do dobrego jedzenia), świat marki, w tym jej bohaterów, aż po końcową identyfikację wizualną, opakowania, komunikację OOP oraz stronę internetową z funkcjonalnością e-commerce.

artykuł sponsorowany
Autor artykułu:
artykuł sponsorowany
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji