Złoty Bankier: Getin Bank ponownie nagrodzony za jakość obsługi!

Getin Bank zajął drugie miejsce w prestiżowym rankingu Złoty Bankier w kategorii głównej Złoty Bank – najlepsza wielokanałowa jakość obsługi. Bank został doceniony również w obszarze bezpieczeństwa, uplasował się na trzeciej pozycji w kategorii Bezpieczny Bank – Najlepsze praktyki. Organizatorami rankingu są Puls Biznesu oraz portal Bankier.pl.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Złoty Bankier od 9 lat wyznacza kierunek rozwoju polskiej bankowości, wyróżniając instytucje finansowe, które dbają o najlepsze praktyki rynkowe. To największy w Polsce ranking poziomu obsługi bankowej, jakości produktów, komunikacji, społecznego zaangażowania banków oraz najbardziej innowacyjnych produktów i usług w branży. 

- Getin Bank stanął na podium rankingu Złoty Bankier drugi rok z rzędu, a awans z trzeciego miejsca na drugie to kolejne potwierdzenie naszego zaangażowania w budowę banku relacyjnego. W minionym roku oprócz nieustannej troski o jakość obsługi, zdecydowaliśmy się na dalsze uproszczenie oferty produktowej oraz zwiększenie dostępności placówek w ramach procesu reorganizacji sieci oddziałów. Cieszymy się, że nasze działania i ciągłe doskonalenie oferowanych usług zostały ponownie docenione. Jest to niewątpliwie inspiracja do dalszej pracy i podejmowania kolejnych wyzwań mówi Maciej Szczechura, Członek Zarządu Getin Noble Bank. 

Złoty Bank, nagroda w kategorii głównej rankingu za najlepszą wielokanałową jakość obsługi przyznawana jest na podstawie badania audytowego, przeprowadzonego przez specjalistów z Kantar TNS i Obserwatorium.biz. W ramach badania, audytorzy odwiedzili 1125 placówek, należących do 18 banków, otworzyli 108 rachunków osobistych wraz z aktywacją bankowości elektronicznej oraz wykonali ponad 1400 kontaktów zdalnych. Eksperci oceniali podejście do Klienta, umiejętność rozpoznania jego potrzeb oraz szeroko pojętą jakość obsługi. W kategorii Bezpieczny Bank & FinTech specjaliści z Obserwatorium.biz zweryfikowali m.in. dostępność systemową, narzędzia uwierzytelniania, poufność połączenia, edukację Klienta w zakresie bezpiecznego korzystania z bankowości elektronicznej i jakość haseł.

W ciągu ostatniego roku Getin Bank znalazł się w czołówce najważniejszych branżowych rankingów w obszarze jakości obsługi. Istotne zmiany, które Bank wprowadził w komunikacji produktowej, jak również w sposobie obsługi i sprzedaży zostały docenione przez niezależnych ekspertów. Świadczą o tym wysokie pozycje w rankingach Przyjazny Bank Newsweeka i Złoty Bankier. Bank otrzymał również tytuł Instytucja Roku 2017 w kategorii Najlepsza jakość obsługi w placówce przyznawany przez portal MojeBankowanie.pl.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online