Zmiana cen reklam w Dzienniku

Od 10 września Biuro Reklamy Prasy Codziennej wprowadza zmiany wcenniku reklamowym Dziennika.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Zmianie ulegną ceny pow. reklamowej w codziennym ekonomicznymdodatku The Wall Street Journal: wzrasta cena 1 modułu ( pon. i pt.2400,- inne dni 1800,- zł na pon. i pt. 2700,- inne dni 2000,- zł).cena 1 kolumny pozostaje bez zmian (pon. i piątek - 83 000,- innedni 59 500,- zł).

Pojawia sie tez nowe formaty: Full page na 3-ciej stroniedodatku oraz Junior page na 5-tej stronie.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"