W ramach reorganizacji wewnętrznej, Joanna Juszczak obejmuje stanowisko group account business director. Poza zarządzaniem i wsparciem operacyjnym zespołu client service, do jej nowych obowiązków należeć będzie także kontrola przychodów i kosztów, jak i negocjacje kosztów oraz umów w ramach projektów prowadzonych przez Agencję.
Paula Gurgul awansowała na stanowisko business growth director. W nowej roli zarządza realizacją celów new business oraz dystrybucją projektów przetargowych na zespoły w agencji, pełni funkcję pierwszego kontaktu w obszarze pozyskiwania klientów oraz prowadzi procesy RFI i przetargowe. W zakresie jej odpowiedzialności znajduje się także identyfikacja możliwości rozwoju współpracy z obecnymi klientami agencji.

Marta Nagórska objęła stanowisko finance & coordination manager, poszerzając swój zakres odpowiedzialności o kontrolę kosztów Agencji oraz nadzór nad całościowym budżetem operacyjnym. Odpowiada m.in. za zasadność kosztów operacyjnych, controlling wewnętrzny, a także obszar wynagrodzeń i HR.
- [Agencję] 2012 od samego początku wyróżnia jakość kreacji. Dobra kreacja jednak nigdy nie powstaje w próżni, potrzebuje kultury organizacyjnej, która wspiera kreatywność i nadaje jej ramy. Dlatego w 14. rok naszej działalności wchodzimy, wzmacniając kluczowe osoby w naszym zespole, odpowiedzialne za organizację pracy, new business oraz finanse i kadry – komentuje Maciej Marasek, prezes i dyrektor kreatywny 2012.











