Zmiany i awanse w Agencji 2012

Na przełomie roku Agencja 2012 wzmacnia swoje struktury operacyjne. Celem zmian jest uporządkowanie i wzmocnienie kluczowych obszarów dla jej działania: finansów, new business oraz zarządzania projektami i zespołami.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Zmiany i awanse w Agencji 2012
Awanse w Agencji 2012

W ramach reorganizacji wewnętrznej, Joanna Juszczak obejmuje stanowisko group account business director. Poza zarządzaniem i wsparciem operacyjnym zespołu client service, do jej nowych obowiązków należeć będzie także kontrola przychodów i kosztów, jak i negocjacje kosztów oraz umów w ramach projektów prowadzonych przez Agencję.

Paula Gurgul awansowała na stanowisko business growth director. W nowej roli zarządza realizacją celów new business oraz dystrybucją projektów przetargowych na zespoły w agencji, pełni funkcję pierwszego kontaktu w obszarze pozyskiwania klientów oraz prowadzi procesy RFI i przetargowe. W zakresie jej odpowiedzialności znajduje się także identyfikacja możliwości rozwoju współpracy z obecnymi klientami agencji.

Marta Nagórska objęła stanowisko finance & coordination manager, poszerzając swój zakres odpowiedzialności o kontrolę kosztów Agencji oraz nadzór nad całościowym budżetem operacyjnym. Odpowiada m.in. za zasadność kosztów operacyjnych, controlling wewnętrzny, a także obszar wynagrodzeń i HR.

- [Agencję] 2012 od samego początku wyróżnia jakość kreacji. Dobra kreacja jednak nigdy nie powstaje w próżni, potrzebuje kultury organizacyjnej, która wspiera kreatywność i nadaje jej ramy. Dlatego w 14. rok naszej działalności wchodzimy, wzmacniając kluczowe osoby w naszym zespole, odpowiedzialne za organizację pracy, new business oraz finanse i kadry – komentuje Maciej Marasek, prezes i dyrektor kreatywny 2012.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Startuje cyber.gov.pl do ochrony przed zagrożeniami w sieci

Startuje cyber.gov.pl do ochrony przed zagrożeniami w sieci

Oshee współpracuje z Kacprem Tomasiakiem

Oshee współpracuje z Kacprem Tomasiakiem

Zaskakujący wybór Człowieka Roku 2025 magazynu "Time"

Zaskakujący wybór Człowieka Roku 2025 magazynu "Time"

Świąteczna kampania Lay’s w regionalnych językach, dialektach i gwarach

Świąteczna kampania Lay’s w regionalnych językach, dialektach i gwarach

Valkea: 25 lat, 100 ekspertów, jedna z największych niezależnych agencji marketingowych w Polsce
Materiał reklamowy

Valkea: 25 lat, 100 ekspertów, jedna z największych niezależnych agencji marketingowych w Polsce

Akcje Meta spadają po raporcie dotyczącym AI

Akcje Meta spadają po raporcie dotyczącym AI