Zmiany i awanse w Biurze Reklamy Valkea

Małgorzata Solarczyk została Dyrektorem Biura Reklamy Wydawnictwa Valkea Media.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Jest to nowoutworzone stanowisko w strukturze Wydawnictwa. Małgorzata Solarczyk będzie odpowiedzialna za sprzedaż reklam do wszystkich tytułów i nowych projektów wydawniczych.

Małgorzata Solarczyk z branżą wydawniczą związana jest od 12 lat. Ostatnio pracowała 6 lat na stanowisku Dyrektora Biura Reklamy w DD media.

Na stanowiska Sales Managerów awansowali: Agnieszka Brejwo, Zuza Partyka i Karol Kosiorek.

Agnieszka Brejwo będzie odpowiedzialna za sprzedaż reklam do pism biznesowych - Warsaw Bussines Journal i Book of List.

Zuza Partyka odpowiada za sprzedaż reklam do miesięczników Aktivist i Exklusiv.

Karol Kosiorek odpowiada za sprzedaż reklam do miesięcznika Warsaw Insider oraz Aktivist w dziale klientów lokalnych.

Valkea Media Sp. z o.o. tworzą: Aktivist, Exlusiv, Warsaw Insider, Warsaw Bussines Journal, Book of List, Prestige House, Prestige Office i House.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"