Tymczasowy telekod umożliwia załatwienie podstawowych spraw bankowych takich jak anulowanie przelewu, zamówienie duplikatu karty czy złożenie reklamacji. Nie daje jednak pełnego dostępu do rachunku - korzystając z niego klient np. nie zleci przelewu. By zamówić kod wystarczy znać swój identyfikator i zadzwonić z numeru, który jest znany bankowi. Dalek klient, potwierdzając tożsamość, odpowie na kilka pytań identyfikacyjnych.
- Dbając o wygodę klientów, proponujemy im nowe rozwiązania. Teraz, nie znając telekodu, mogą połączyć się z mLinią nie tylko za pośrednictwem aplikacji mobilnej (po zalogowaniu do aplikacji, dzwonią już jako zidentyfikowani klienci), ale również korzystając z kodu tymczasowego. Dzięki temu rozwiążą niemal każdą sprawę związaną ze swoim finansami - mówi Hubert Pałgan, dyrektor Departament Sprzedaży i Obsługi w Kanałach Zdalnych mBanku.

dostarczył
infoWire.pl











