Pion sprzedaży w Stroer Media zostajepodzielony na trzy działy: sprzedaży agencyjnej, administracjisprzedaży i sprzedaży regionalnej. - W oparciu o system SAPdokonaliśmy reorganizacji na aktywną sprzedaż i częśćadministracyjną, dzięki czemu mamy gwarancję aktywnego pozyskiwanianowych budżetów i możliwość zapewnienia im obsługi na najwyższympoziomie - przekonuje Adam Tkaczyk, wiceprezesfirmy.
Obowiązki dyrektora działu sprzedaży agencyjnej pełniElżbieta Con, odpowiadając za realizacje budżetuzespołów sprzedażowych na poziomie działu agencyjnego oraz zanegocjacje, budowę i utrzymywanie relacji z domami mediowymi.Stanowisko dyrektora działu administracji sprzedaży objęła - poawansie z funkcji szefa działu realizacji kampanii - AgnieszkaGodlewska, która zarządza zespołem planerów kampanii i asystentówsprzedaży.

Z kolei działem sprzedaży regionalnej kieruje BogdanRowiński, pozostając jednocześnie szefem marketingu idyrektorem działu obsługi klienta. Do zespołu tej nowoutworzonejstruktury dołączył też Grzegorz Kaszuba poprzejściu z łódzkiego oddziału AMS. Jako key account manager jestodpowiedzialny za region łódzki i lubelski.











