Ewa Pater, która do tej pory pełniła funkcję group managera odkwietnia 2008 pełni obowiązki client service director'a. Do jejobowiązków należy nadzór nad realizacją efektywnej obsługi klientóworaz dbanie o standardy jakości ich obsługi.
Sylwia Sasal objęła stanowisko junior account manager'a ikoordynuje pracę zespołu dla firmy Carrefour Polska. Przez ostatnirok zajmowała się public relations w Stowarzyszeniu ProMarka.Wcześniej pracowała we francuskiej korporacji logistycznej GefcoPolska, należącej do grupy Peugeot Citroen.
Do obowiązków Natalii Pytlińskiej, która zasiliła dział newbusiness, należeć będzie głównie pozyskiwanie zleceń na działaniapublic relations dla nowego oddziału agencji w Pradze. Pytlińskarozpoczęła pracę zawodową w agencji promocyjno-reklamowej Remika.Następnie podjęła współpracę z Domem Wydawniczym Krajowej IzbyGospodarczej, gdzie między innymi zdobywała doświadczenie wewspółpracy z klientami zagranicznymi.












