Zmiany personalne w działach direct i marketingu adrino

Firma marketingu internetowego adrino zatrudniła do działu Direct Magdalenę Teską oraz Jacka Galewskiego - objęli stanowiska digital client partnerów. Z kolei Artur Grochowski, od dłuższego czasu związany z adrino, awansował na stanowisko digital client partner leadera. Z kolei w dziale marketingu Weronika Gładych została nowym marketing managerem.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Zmiany personalne w działach direct i marketingu adrino
Na górze: Artur Grochowski i Weronika Gładych, na dole Jacek Galewski i Magdalena Teska

Magdalena Teska w dziale direct adrino odpowiada przede wszystkim za szeroko pojętą współpracę z kluczowymi klientami, w tym planowanie i realizację kampanii digitalowych.

Teska ma ponad 15 lat doświadczenia w branży Digital, wcześniej pracowała m.in. w Grupie ZPR Media w dziale Sprzedaży Krajowej Radio oraz w Gadu-Gadu. Ma na swoim koncie między innymi projekty crossmediowe takie jak: Eska Summer City, Eska Odwołuje Zimę, Eska Zrobi Ci OFFline, Eska Music Awards oraz O Choinka Radio Vox. Współpracowała zarówno z klientami bezpośrednimi jak i z czołowymi domami mediowymi takimi jak PHD/Media Direction, Havas, Wavemaker.

Adrino wzmacnia zespołu marketingu i KAM

Do zespołu KAM dołączył Jacek Galewski, obejmując stanowisko digital client partner. Z branżą mediową Jacek jest związany od 15 lat. Pierwsze doświadczenie zdobywał w Agorze w dziale sprzedaży bezpośredniej i agencyjnej Gazety Wyborczej. Ostatnie 6 lat pracował w Biurze Reklamy TVN, zajmując się sprzedażą specjalną (sponsoring, product placement, branded content), współpracując z domami mediowymi i klientami agencyjnymi takimi jak Mediacom, Wavemaker, Value Media, P4, Coca-Cola, Mars, USP, Perrigo, Toyota/Lexus. W adrino będzie odpowiedzialny za utrzymywanie relacji z klientami końcowymi.

Zmiany zaszły także w strukturze adrino. Na stanowisko digital client partner leader awansował Artur Grochowski, który zarządza zespołem KAM, odpowiedzialnym za utrzymywanie długofalowych relacji z kluczowymi klientami adrino. Z agencją związany od 2019 roku. Karierę zaczął w 1995 roku w zespole Agory, jako pracownik biura reklamy Gazety Wyborczej, by w 2019 roku finalnie awansować na stanowisko dyrektora zespołu sprzedaży portalu Sport.pl. Kierował też sprzedażą produktów internetowych na rynkach lokalnych Agory oraz zajmował się marketingiem i promocją Sport.pl w roli dyrektora wydawniczego.

W dziale marketingu stanowisko marketing managera objęła Weronika Gładych, wcześniej pracująca na stanowisku senior account managera w dziale agency. Z agencją związana od początku jej działania, czyli od 2013 roku. Wcześniej pracowała m.in. w Gadu-Gadu jako Product oraz Account Manager. Ponad dwunastoletnie doświadczenie na rynku reklamy zdobywała, pracując dla największych domów mediowych oraz klientów bezpośrednich takich jak: Dentsu, Publicis, GroupM. Aktualnie będzie odpowiedzialna za kierowanie działaniami marketingowymi dla adrino.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów