Zmiany w Biurze Reklamy TVP

Nowe kierownictwo Biura Reklamy TVP S.A.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Wczoraj zostało powołane nowe kierownictwo Biura Reklamy TVP S. A. Dyrektorem Biura Reklamy został Zbigniew Badziak a Zastępcą Dyrektora ds. Marketingu - Kazimierz Piekarz. Dotychczasowy Dyrektor Biura Reklamy - Włodzimierz Ławniczak i jego Zastępca - Tomasz Sieniutycz złożyli rezygnacje.

Nowi szefowie są związani z rynkiem mediów od wielu lat. Mają na koncie indywidualne sukcesy zawodowe i wszechstronne specjalistyczne doświadczenie. Zbigniew Badziak od początku swojej kariery jest związany z TVP S.A., Kazimierz Piekarz to ekspert w dziedzinie zarządzania i marketingu różnych typów mediów.

Ich wiedza i dobre relacje z klientami połączone z atutami całego Biura Reklamy pozwolą stworzyć doskonale uzupełniający się profesjonalny i nowoczesny zespół - informuje TVP.

Piotr Gaweł, Wiceprezes Zarządu ds. Marketingu i Reklamy TVP S.A., jest przekonany, że nowy duet zarządzający zapewni najwyższe standardy usług dla klientów, ale też dobry klimat do twórczej i efektywnej pracy całego Biura. „Ich osobowości, styl pracy i osiągnięcia zawodowe dają pewność, że Biuro Reklamy będzie nie tylko podążać za trendami rynku, ale nawet te trendy kreować.” - mówi Gaweł. „Dzisiaj rynek polski a niebawem unijny stawia telewizji publicznej nowe wyzwania. Musimy umieć na nie odpowiedzieć oferując nie tylko dobrą, efektywną cenę, ale i jakość tzn. nowoczesne rozwiązania w zakresie marketingu i obsługi klienta. Utrzymanie pozycji lidera na rynku w dobie silnej konkurencji i w obliczu wejścia do Unii Europejskiej z pewnością będzie jednym z głównych założeń strategii na najbliższe lata. To poza tym bardzo profesjonalni i mili ludzie, z którymi dobrze i twórczo się pracuje.”

Pragnę podziękować dotychczasowemu kierownictwu za pracę na rzecz Spółki i życzyć sukcesów w dalszej karierze – dodaje Gaweł.

Zbigniew Badziak (34), dotychczasowy Dyrektor Handlowy, jest związany z Biurem Reklamy TVP S.A. od początku swojej kariery zawodowej. Rozpoczynając pracę w 1994 roku na stanowisku asystenta handlowca przeszedł pełną drogę awansu zawodowego będąc na jej kolejnych etapach samodzielnym handlowcem, kierownikiem zespołu handlowego i wreszcie od października 2002 roku Dyrektorem Handlowym. W swojej praktyce zawodowej odpowiadał między innymi za obsługę budżetów takich firm jak Unilever, Cudbury Wedel, Era GSM, Pepsico, Toyota; współpracował z największymi domami mediów – Initiative, OMD, Starcom, Zenith, Mediaedge:cia. „Awans ten traktuję jako wysoką ocenę mojej dotychczasowej pracy, ale przede wszystkim jako wyzwanie stające przede mną i Biurem Reklamy w prawdopodobnie najciekawszym momencie dla rynku mediów.” – komentuje Z.Badziak. Pytany o sposób spędzania wolnych chwil przyznaje, że najchętniej odreagowuje stres na siłowni i basenie, a psychicznie relaksuje go kino. Podróże których zawsze był fanem wprawdzie planuje, jednak dziś ich realizację odkłada na przyszłość.

Kazimierz Piekarz (38) rozpoczął swoją przygodę z mediami w 1992 r. w Biurze Reklamy TVP. Jako specjalista ds. sponsoringu miał duży wkład w szybki wzrost przychodów z tego tytułu. Wynegocjował warunki kontraktu i uczestniczył we wprowadzeniu piłkarskiej Ligi Mistrzów UEFA do TVP. Przez 7 lat piastował kierownicze stanowiska w branży radiowej. M. in. jako szef marketingu i promocji współtworzył sukces Radia Zet, które osiągnęło pozycję lidera i 40% udział w rynku reklamy radiowej w 1998 r. Był także Dyrektorem Strategii w Holdingu Eurozet wprowadzając strategię zarządzania marketingowego w holdingu. Jako Dyrektor Radia Kolor przyczynił się do jego sukcesu - znacznego wzrostu audytorium i udziałów reklamowych. Od 2 lat zajmuje się pionierskimi pracami w zakresie marketingu nowych mediów. Wolny czas najchętniej spędza z żoną i dziećmi, co pozwala mu zachować równowagę pomiędzy życiem zawodowym i rodzinnym. Spokój, przyjemność i nowe pomysły znajduje w świecie muzyki.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"