Wydawnictwo ViMedia dokonało zmian w strukturze organizacyjnej wydawanego przez siebie magazynu "Boutique", w wyniku której zlikwidowane zostało stanowisko dyrektora promocji, zajmowane dotychczas przez Wojciecha Krzyżaniaka.
Nowa strategia promocyjna magazynu zostanie opracowana przez Aleksandrę Granat, która do ViMedia przeszła z agencji McCann, gdzie zajmowała się zakupem mediów min. Glaxo Smith Kline, General Motors, Goodyear, Motorola, Oskar Wegner. "Boutique" pozycjonowany będzie nadal jako pismo dla młodych kobiet (18-25 lat) i poszerza ofertę programową o specjalne dodatki tematyczne (kulinarne, sportowe, miejskie, lifestylowe), na razie stanowiące integralną część magazynu a docelowo planowane jako osobne wydawnictwa.
W najbliższym czasie poszerzy się także zakres kampanii reklamowej pisma, do tej pory opartej na akcjach spotowych w stacjach MTV i VIVA, portalach internetowych Onet i WP oraz Radiostacji i warszawskim Radiu Kolor.












