W związku z blisko 100-procentowym wzrostem sprzedaży "Businessman Magazine", czołowego tytułu grupy Business Press, wydawnictwo podjęło decyzję o powiększeniu działu handlowego.
Do zespołu reklamy dołączyli: Katarzyna Bender i Jarosław Czujak, którzy objęli kierownictwo zespołu, a także Małgorzata Antoniewicz, Aleksander Banach, Wojciech L.Buczny, Tomasz Lis, Elżbieta Rieger oraz Robert Smolarek. Wszystkie nowo zatrudnione osoby posiadają szerokie doświadczenie w kontaktach typu business-to-business oraz znaczne osiągnięcia w sprzedaży powierzchni reklamowych m.in. w wyspecjalizowanych wydawnictwach branżowych.
Business Press już od 12 lat jest wydawcą prasy biznesowej i korporacyjnej. Wydaje pierwszy na rynku polskim miesięcznik dla biznesmenów i kadry menedżerskiej - "Businessman Magazine" oraz magazyny korporacyjne: "Kaleidoscope", "Magazyn Intercity", "VIS-AVIS", "Break", "Qubus Hotel Magazine". Bazując na latach doświadczeń w branży wydawniczej stale rozszerza bazę tytułów i obszar swojej obecności na rynku, rzetelnie informując i wspierając swoich czytelników.












