Zmiany w „Elle”: nowe działy, font, więcej o modzie i luksusie, hasło „Moja moda, moje Elle”

Marcowe wydanie miesięcznika „Elle” (Burda International Polska) ukazuje się w mocno odmienionej odsłonie: z odświeżoną szatą graficzną, nowymi rubrykami i zmienionym fontem. To pierwszy numer przygotowany przez nową redaktor naczelną Martę Drożdż. Metamorfozę przechodzi także serwis internetowy pisma.

jk
jk
Udostępnij artykuł:
Zmiany w „Elle”: nowe działy, font, więcej o modzie i luksusie, hasło „Moja moda, moje Elle”

Odmienione „Elle” ma także nowe hasło: „Moja moda, moje Elle”. Jak zapowiada redaktor naczelna, pismo stawia teraz na luksus, nowoczesność i modę. W marcowym wydaniu pojawiają się więc cztery sesje zdjęciowe, a tematy związane z modą zajmują 70 proc. numeru.

Prace nad relaunchem poprzedziły badania marketingowe. - Dzięki nim znamy dokładnie oczekiwania i preferencje naszych czytelniczek, wiemy, o jakim „Elle” marzą, i taki magazyn dla nich tworzymy. Nasze czytelniczki są aktywne, zaangażowane, orientują się w najnowszych trendach, czerpią z życia satysfakcję, codziennie poszukują nowych wrażeń, kochają modę i zakupy - mówi redaktor naczelna pisma, Marta Drożdż.

Zmiana wizualna magazynu jest gruntowna i obejmuje kilka elementów. - W makiecie wprowadziliśmy więcej światła, zmieniliśmy czcionkę na kobiecy font Play, który wyłącznie dla nas zaprojektowało londyńskie studio graficzne. Pismo ma teraz więcej świeżości, elegancji i luksusu - precyzuje szefowa „Elle”.

Zmienia się także struktura pisma. „Elle” ma teraz pięć głównych działów: „Trendy”, „Teraz”, „Uroda”, „Moda” i „Ekstra”. W rubryce „Trendy”, która skupia się na aktualnościach w modzie, wprowadzono stronę „Polska moda". Dzięki niej mają być odkrywani i promowani polscy projektanci.

Marta Drożdż jest redaktor naczelną pisma od stycznia br. Przedtem przez trzy miesiące była „pełniącą obowiązki” - po tym, jak redakcję opuściła Monika Stukonis.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/vogue-polska-jaka-cena-gdzie-mozna-kupic-prenumerata-i-ceny-reklam ##

Metamorfozę przechodzi także serwis Elle.pl. - Największe i najpiękniejsze zdjęcia na polskim rynku serwisów premium, czytelniej podane teksty, ekspozycja wideo produkowanego w jakości 4K i nowe, unikatowe formy natywnej promocji dla naszych klientów to nasze priorytety. Zacieśniamy też współpracę redakcji magazynu i serwisu, dlatego na stronie głównej użytkownicy znajdą jeszcze więcej artykułów, galerii i filmów związanych z wiodącymi tematami z nowego numeru - wylicza Marta Kowalska, redaktor prowadząca Elle.pl.

grafika

Planowana jest kampania reklamowa zmienionego magazynu. Akcja obejmie telewizję, radio, internet, kino oraz punkty sprzedaży. Realizacją koncepcji i produkcją spotu zajmuje się agencja Salty Concept, a za zakup mediów odpowiada Starcom.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe