Zmiany w Gruppa66 Ogilvy

Gruppa66 Ogilvy wzmacnia szeregi

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

W grudniu br. do agencji reklamowej Gruppa66 Ogilvy dołączyły dwie osoby. Aleksandra Jarocka rozpoczęła pracę na stanowisku Senior Account Executive, natomiast Jana Richterova - Account Coordinator. Obie wzmocniły zespół Client Service Macieja Lissowskiego.

Ola Jarocka (Senior Account Executive) posiada 5-letnie doświadczenie reklamowe. Poprzednio związana była z agencją Martis. W Gruppa66 Ogilvy dołączyła do zespołu obsługującego Gillette. Ola jest absolwentką Politechniki Gdańskiej.

Jana Richterova, z pochodzenia Czeszka, również zajmie się obsługą Gillette. Jako Account Coordinator będzie między innymi odpowiedzialna za komunikację z agencjami Ogilvy na rynkach czeskim, słowackim i węgierskim w ramach procesu adaptacji reklam. Jana rozpoczyna pracę w reklamie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji