Zmiany w Henklu

Awanse w Henkel Polska

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Zmiany kadrowe w Henkel Polska. W lipcu br. Lambert Bloderer objął nowo utworzone stanowisko Dyrektora Sprzedaży Detergentów na Polskę, natomiast Karolina Bloch awansowała na Senior Brand Managera ds. detergentów w płynie, do jej zadań należeć będzie koordynacja działań marketingowych w tym sektorze. Obecnie firma Henkel ma 2 pozycję na rynku detergentów w Polsce, a jej udziały rynkowe wynoszą 19% (wartościowo, MEMRB, IV/V2003).

Lambert Bloderer jako szef kilkudziesięcioosobowego działu odpowiada za sprzedaż zarówno w handlu tradycyjnym, jak i do klientów sieciowych.

Swoją karierę zawodową rozpoczynał w agencji reklamowej, we Francji. Od 1993 roku jest związany z Henklem, cały czas pracując w dziale detergentów. Był odpowiedzialny za wprowadzenie marki DIXAN (proszek do prania) na rynek austriacki. W latach 1994-1997 pełnił funckję szefa marketingu detergentów w Henkel Czechy/Słowacja. Następnie wrócił do centrali w Wiedniu, gdzie był odpowiedzialny za tworzenie regionalnych strategii marketingowych dla produktów detergentowych dla całego regionu Europy Środkowo-Wschodniej.

W roku 2001r. został dyrektorem marketingu detergentów w Henkel Polska S.A. Koordynował pracę zespołu, zajmującego się proszkami do prania oraz środkami czystości. Rok później w wiedeńskiej centrali w segmencie detergentów był odpowiedzialny za wybranych kluczowych klientów. Od lipca tego roku znów w Polsce.

Lambert Bloderer jest Austriakiem, ma 37 lat. Zna 6 języków (w tym język polski, którego uczył się podczas rocznego pobytu w Polsce). Jego hobby to jazda na nartach wodnych.

Jakie oczekiwania wiąże z pracą w Polsce? Lambert Bloderer: „Moim zadaniem będzie wzmocnienie pozycji Henkla w kategorii detergentów poprzez zdobycie większych udziałów rynkowych. W Europie Henkel jest liderem w tej kategorii. Ze swojego poprzedniego pobytu w Polsce wiem, ze tutejszy rynek jest bardzo konkurencyjny. Ale wiem także, że Henkel ma w Polsce dobrą i silną organizację, i zbudował mocną pozycję swoich marek. Zdobywa także, co najważniejsze, coraz szersze zaufanie konsumentów. Jest to dobry punkt wyjścia do dalszego rozwoju biznesu w bliskiej współpracy z naszymi partnerami handlowymi.”

Karolina Bloch awansowała na stanowisko Senior Brand Managera, również w dziale detergentów w firmie Henkel Polska S.A. Od lipca br. odpowiada za marki: Pur (płyny do zmywania naczyń), Clin (płyny do mycia okien), Somat (produkty do zmywarek). Jej celem jest umocnienie pozycji tych marek w Polsce.

Karierę zawodową rozpoczęła w Henklu w 1996r. w dziale marketingu kosmetyków, jako Asystent Brand Manager. Rok później jako Junior Brand Manager zajmowała się m.in. takimi markami, jak: Bac, Schauma, Gliss Kur.

W 1999r. awansowała na stanowisko Brand Managera i wyjechała do centrali Henkel Central Eastern Europe w Wiedniu, gdzie przez pół roku była odpowiedzialna za Schaumę w całym regionie Europy-Środkowo Wschodniej. Po powrocie zajmowała się markami Palette i Poly, później Taft Na Każdą Pogodę.

Karolina Bloch jest mężatką, ma 2-letniego syna Aleksandra. Bardzo lubi jeździć na nartach i podróżować, a jej ulubionym krajem są Włochy. Jednak od kiedy została mamą, większość wolnego czasu poświęca rodzinie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"