Zmiany w LoveBrands Group. To efekt reorganizacji

W listopadzie w zespole client service agencji LoveBrands Group doszło do zmian personalnych, będących efektem reorganizacji działu. Kamil Pasterkowski i Weronika Szmaja objęli stanowiska project managerów, natomiast Alicja Kaska i Karolina Młynarska dołączyły do zespołu jako project consultantki.

Kinga Walczyk
Kinga Walczyk
Udostępnij artykuł:
Zmiany w LoveBrands Group. To efekt reorganizacji
Materiały prasowe

Wprowadzone zmiany są efektem reorganizacji, w ramach której zespół client service – kierowany przez Ewelinę Pawłowską, client service directorkę – został przekształcony w strukturę opartą na rolach project managerów i project consultantów. Nowy model zakłada kompleksową obsługę kampanii 360° dla marek, takich jak Kupiec, FRoSTA, Bank Pocztowy czy Oranżada Hellena.

Zespół odpowiada również za komunikację własną agencji, w tym działania PR oraz prowadzenie mediów społecznościowych.

Kamil Pasterkowski związany jest z LoveBrands Group od siedmiu lat. Dotychczas pełnił funkcję event managera, odpowiadając za realizację konferencji, gal, wydarzeń online oraz roadshow. W swoim portfolio ma projekty m.in. dla L’Oréal Dermatological Beauty, FRoSTY oraz Fundacji Orlen. W roli project managera jest odpowiedzialny za kompleksową obsługę wybranych klientów agencji.

Weronika Szmaja, dotąd junior project managerka, awansowała na stanowisko project managerki. Do jej obowiązków należy m.in. koordynacja działań komunikacyjnych klientów, w tym m.in. planowanie i nadzór nad kampaniami marketingowymi oraz tworzeniem materiałów komunikacyjnych w kanałach ATL, BTL i digital, a także prowadzenie komunikacji marki w mediach społecznościowych.

Alicja Kaska jest związana z LoveBrands Group od ponad roku. Wcześniej pracowała w zespole health care & medical jako junior health care communications consultantka, obsługując marki Vichy, La Roche-Posay i CeraVe w obszarze PR, media relations i współprac z medfluencerami. W nowej roli project consultantki będzie wspierać obsługę wybranych klientów i współprowadzić projekty 360°.

Karolina Młynarska dołączyła do agencji w sierpniu br. Wcześniej przez blisko trzy lata pracowała w monday group, gdzie odpowiadała za komunikację korporacyjną i B2B (w zakresie m.in. reklamy, retailu, e-commerce, marketingu i AI) dla klientów takich jak Google, Google for Startups i YouTube. W LoveBrands Group, jako project consultantka, będzie wspierać obsługę wybranych klientów i współprowadzić projekty 360°.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa