Zmiany w Wirtualnej Polsce

Od 8 marca 2005 roku nowy cennik reklam w Wirtualnej Polsce

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Tuż po zmianach w strukturze Biura Reklamy, Wirtualna Polska wprowadza nową ofertę reklamową.  Nowy cennik będzie obowiązywał od 7 marca.

„To wręcz rewolucyjna zmiana – mówi Michał Tober, Kierownik ds. Obsługi Klientów Korporacyjnych w WP – otwieramy się na klientów indywidualnych i korporacyjnych, dostosowujemy przekaz reklamowy do ich rosnących oczekiwań, wprowadzamy rozwiązania stanowiące, iż nasza oferta reklamowa staje się jedną z najatrakcyjniejszych na rynku internetowym.”

Wraz z nową stroną główną pojawiły się nowe możliwości przekazu reklamowego. Strona główna jako najbardziej ekskluzywne miejsce reklamowe na portalu, gwarantuje najlepszą ekspozycję reklamy, duży zasięg, efektywność w generowaniu reakcji bezpośredniej. WP wprowadziła nowe ceny i zasady ekspozycji reklam na witrynie głównej, czemu towarzyszy założenie: pełna wyłączność danego reklamodawcy w danym dniu bez względu na formę reklamy. Wykorzystanie przez WP przy konstruowaniu strony głównej najnowocześniejszego standardu budowania strony – języka XHTML stwarza natomiast dodatkową możliwość generowania nietypowych form reklamy, wstawiania ich w dowolne miejsce na stronie i tworzenia niebanalnych animacji - czytamy w komunikacie nadawcy.

Ciekawą alternatywę dla klienta stanowić będzie bezsprzecznie wprowadzona właśnie, zawierająca elementy sponsoringu reklama w serwisie Poczta.wp.pl – jednym z najczęściej i najchętniej odwiedzanych przez użytkowników miejsc w portalu. O atrakcyjności oferty WP świadczy też min. zrównanie ceny banera, billbaorda i boxu, emisja reklam "wyskakujących" (pop-up, pop-under, brandmark, top layer, interstital) wraz z banerem lub bilboardem bez dopłat.

Biuro Reklamy WP wprowadziło nowe ceny świadczeń reklamowych dla poszczególnych serwisów, zmieniło sposób wyceny słów kluczowych, rozwinęło atrakcyjną ofertę targetowania przekazu reklamowego o możliwość targetowania według miast (obok wieku, płci, zawodu, wykształcenia, zainteresowań…).

Wśród atrakcyjnych form reklamy wyróżnić można: interstitial (pełnoekranowe animacje w formacie Flash, wykorzystujące efekty dźwiękowe. Reklama ukazuje się zaraz po załadowaniu strony lub jeszcze przed jej wyświetleniem. Jest ona sprzedawana w połączeniu z banerem lub billboardem), czat sponsorski, baner przypisany do wybranych słów kluczowych, pakiety: WPZasięg, Pakiety Produktów z Jednej Linii Tematycznej, czy najnowszy Pakiet Specjalny Miliard. 

„WPZasięg gwarantuje najniższy koszt dotarcia z przekazem reklamowym do możliwie najszerszej grupy docelowej. Reklama emitowana jest głównie na serwisach o najwyższym zasięgu w portalu – wyjaśnia Jacek Tryzno, Kierownik Biura Reklamy w WP – Kolejny Pakiet tworzony jest wg. podziału serwisów na linie tematyczne. Reklamodawca wybiera linię i formę reklamy oraz jeden najbardziej oczekiwany serwis, gdzie otrzymuje 40% zamawianej ilości odsłon. Biuro Reklamy WP wybiera rozmieszczenie pozostałej ilości odsłon reklamy proporcjonalnie do posiadanego miejsca. Dzięki wykorzystaniu pakietów klient jest w stanie dotrzeć do wybranej grupy docelowej przy niższych kosztach.” – dodaje.

Niebywale atrakcyjnym pakietem jest nowy Pakiet Specjalny Miliard. Obejmuje on reklamę emitowaną w modelu RunOnSite w serwisach WP i Allegro.pl. Realizowany wyłącznie na formie reklamy: baner/billboard gwarantuje miliard odsłon w cenie 1 PLN netto za 1000 odsłon.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów