„Zmień mieszkanie na lepsze” – kredyty mieszkaniowe Kredyt Banku

Kredyt Bank wystartował z kampanią kredytów mieszkaniowych. Bank będzie reklamował PRZYJAZNY KREDYT HIPOTECZNY w złotych i euro– bez wkładu własnego, bez prowizji, z możliwością obniżenia marży nawet o 0,5 p.p. Ponadto na czas kampanii Kredyt Bank przygotował promocyjne, obniżone marże zarówno dla kredytów złotowych, jak i w euro.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Kampania kredytów hipotecznych to kolejna odsłona projektu promowania nowej filozofii Kredyt Banku „Finanse z zasadami” oraz podejścia do klienta zgodnie z zasadą „szanowany i ważny”. Koncentrujemy się na oczekiwaniach naszych klientów, rozumiemy ich i pomagamy im w korzystny sposób sfinansować potrzeby mieszkaniowe. Chcemy przekonać klientów, że nie warto odwlekać realizacji planów mieszkaniowych, gdyż kredyt hipoteczny Kredyt Banku pozwala w prosty sposób zmienić mieszkanie czy dom na lepszy. Jest to możliwe, ponieważ produkt oferowany przez Kredyt Bank jest atrakcyjny cenowo i przyjazny - powiedziała Agnieszka Nachyła, Dyrektor Departamentu Marketingu i Rozwoju Bankowości Hipotecznej Kredyt Banku.

Zgodnie z założeniem budowania partnerskiej relacji z klientami, Bank premiuje lojalność. Kredytobiorcy, którzy  mają lub zakupią 3 dodatkowe produkty poza rachunkiem osobistym, uzyskają maksymalną obniżkę marży – o 0,5 p.p. Z naszych obserwacji wynika, że klienci hipoteczni najczęściej wybierają ROR i kartę, uzyskując obniżkę o 0,3 p.p., lub  0,4 p.p. w zamian za ROR, kartę i ubezpieczenie na życie. Klienci chętnie wybierają dodatkowe produkty – rachunek osobisty Ekstrakonto Plus jest bezpłatny, z oprocentowaniem środków 7% dla kwoty do 3 tysięcy złotych,  atrakcyjne karty też są dostępne w opcji bez żadnych opłat – dodała Agnieszka Nachyła.

Przyjazny kredyt hipoteczny w Kredyt Banku to przede wszystkim:

1.       Niskie marże – uzależnione od kwoty kredytu, LTV i korzystania z innych produktów Kredyt Banku:

-        np. marża 1,3% w PLN, 1,9% w EUR dla kredytu w wysokości 250 tys. złotych z 20% wkładem własnym i  w  przypadku korzystania przez klienta z rachunku osobistego i karty kredytowej lub debetowej (dodatkowe produkty są dostępne w opcji bez żadnych opłat)

-       dalsza obniżka marży dla kredytów z wyższym wkładem własnym, bądź przy zakupie dodatkowych produktów Banku (ubezpieczenie na życie, ubezpieczenie od utraty pracy)

2.       Możliwość wyboru kredytu w PLN i EUR, a także w programie Rodzina na swoim

3.       Finansowanie do 100% wartości nieruchomości w obu walutach

4.       Długi okres kredytowania – do 40 lat

5.       Całkowicie bezpłatny proces ubiegania się o kredyt:

-         0% prowizji za udzielenie kredytu - bez konieczności spełniania żadnych dodatkowych warunków

-         opłata za wycenę pobierana dopiero na etapie umowy kredytowej

6.       Niski koszt i wygoda obsługi kredytu:

-         0% prowizji za wcześniejszą spłatę kredytu - po pierwszych 5 latach okresu kredytowania, a także w trakcie

          pierwszych 5 lat raz w roku, jeśli kwota wcześniejszej spłaty nie przekracza 20% salda zadłużenia

-         raz w roku wakacje kredytowe – jeden miesiąc bez płacenia raty

7.       Mało formalności - proste procedury, krótka lista wymaganych dokumentów, akceptacja elektronicznego odpisu z ksiąg wieczystych oraz wyciągu z KRS

8.       Szybka decyzja i wypłata środków

Akcja promocyjna będzie prowadzona na szeroką skalę do 23 października – głównie w telewizji i Internecie. Zostały przygotowane dwie wersje filmu reklamowego, w których wystąpią panowie Wojciech Mann i Krzysztof Materna. Każda z nich została zrealizowana z myślą o nieco innej grupie docelowej – pierwszy spot „Park” jest skierowany do osób, które myślą o poprawie warunków mieszkaniowych. Drugi spot „Wyprowadzka” koncentruje się na potrzebach osób planujących zakup swojego pierwszego lokum.

Równolegle prowadzona będzie promocja w prasie. Objęte zostaną nią dzienniki o zasięgu krajowym oraz tytuły lokalne.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą