Zmysłowa kampania reklamuje bombonierki Mieszko (wideo)

W telewizji i prasie wystartowała kampania reklamowa bombonierek Mieszko. Akcję - utrzymaną w konwencji kobiecej zmysłowości - przygotowały firmy S4 i Maxus.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania bombonierek Mieszko w wysmakowany sposób podkreśla emocje i piękno wyjątkowych chwil związanych z tymi produktami. Reklamy - utrzymane w stylistyce zmysłowości i tajemniczości - prezentują bombonierki Amoretta, Chocoladorro i Cherrissimo.

Kampania - zaplanowana na okres świąteczno-noworoczny - obejmuje telewizję i prasę (najpopularniejsze magazyny kobiece). Akcję na zlecenie Grupy Mieszko przygotowały agencja reklamowa S4 (kreacja i produkcja) oraz dom mediowy Maxus (zakup mediów).

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online