„Znajdź swój ideał” w wakacyjnej kampanii Sympatia.pl

W radiu, prasie, kinach i internecie rozpoczęła się kampania reklamowa serwisu Sympatia.pl. Akcja pod hasłem „Znajdź swój ideał” obejmuje też eventy nad morzem.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Prowadzona od połowy lipca kampania reklamowa serwisu randkowego Sympatia.pl jest skierowana do młodych internautów, potencjalnych użytkowników tej witryny. Bohaterami akcji – przebiegającej pod hasłem „Znajdź swój ideał” – są dziewczyna i chłopak, którzy wymieniają cechy idealnego partnera. Na takiej samej koncepcji była oparta ubiegłoroczna kampania tego serwisu (więcej).

grafika

Obecna akcja obejmuje prasę („Polityka”, „Wprost”, „Film”, „Machina”, „Cosmopolitan”, „Joy”, „Viva!”, „Party”, „Playboy”), internet (Onet.pl), radio (Radio ZET, RMF FM, Radio Eska) oraz kina (sieci Multikino i Silver Screen). Ponadto na plażach w Łebie, Ustce, Kołobrzegu i Gdyni przez całe wakacje organizowane są Strefy Sympatii, w których dla singli dostępne są atrakcje takie jak aktywności sportowe, aerobik plażowy czy zabawy w twister. Cała kampania jest zaplanowana do końca sierpnia.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów