Premierowe odcinki serialu „Znaki” w AXN oglądać można było w środy o godz. 22.00, począwszy od 10 października 2018 roku. Średnia oglądalność 4 pierwszych premierowych odcinków produkcji (pokazanych do 31 października) wyniosła 102 tys. widzów, co przełożyło się na 0,89 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 0,93 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 1,06 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Codemedia.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/106-tys-widzow-serialu-ultraviolet-axn,7171520387676289a ##
Najwięcej widzów zgromadził odcinek serialu z 24 października br. Przyciągnął on przed telewizory uwagę 157 tys. osób.

Produkcja ma około dwukrotnie wyższe wyniki, niż średnia długookresowa oglądalność AXN. Na przykład w pierwszym półroczu br. średni udział stacji wśród wszystkich widzów wyniósł 0,39 proc., a w grupie komercyjnej było to 0,46 proc.
Przynajmniej przez 1 minutę chociaż jeden odcinek serialu w okresie od 10 do 31 października br. obejrzało 1,01 mln osób (dane te zawierają również widzów którzy kontakt z serialem mieli podczas emisji powtórek).
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/znaki-axn-nowy-serial-opinie-reklama,7171220030396033a ##
Akcja „Znaków” toczy się w Górach Sowich. Po latach od tego, jak w tajemniczych okolicznościach zginęła studentka i nie udało się ustalić okoliczności jej śmierci, w tej samej miejscowości dochodzi do kolejnej zbrodni. Śledztwo prowadzi komisarz Trela (w tej roli Andrzej Konopka), który, by dotrzeć do prawdy, musi przełamać zmowę milczenia panującą w miasteczku.

Serial wyprodukowany przez ATM Grupę jest połączeniem kryminału z elementami mystery i thrillera obyczajowego. Składa się z 8 odcinków.











