Znaleźć, zdobyć, zatrzymać - Klienta

21 października 2013 roku odbędzie się XXXVII Seminarium z cyklu Autorytety, które poprowadzi dr Tony Alessandra, uznany w 2012 r. przez portal speaking.com za jednego z Top 5 Speakers w obszarze sprzedaży na świecie. Temat, który dr Alessandra poruszy w czasie spotkania brzmi: Znaleźć, zdobyć, zatrzymać. Jak pozyskać klienta na całe życie? i będzie poświęcony sprzedaży oraz skutecznej obsłudze klienta. Seminarium skierowane jest do prezesów, członków zarządu, dyrektorów i managerów ds. sprzedaży i marketingu, a także właścicieli firm.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Dr Alessandra jest ekspertem ds. sprzedaży, który pomaga firmom na całym świecie w budowaniu trwałych relacji z klientami. W swojej wieloletniej karierze poprowadził ponad 2 tysiące prezentacji dla korporacji i stowarzyszeń, w tym m.in. dla firm z listy Fortune 500 takich jak Apple, United Airlines, General Motors, Bank of America, Ford Motor Company, Toshiba, Hewlett-Packard, IBM Corporation, Oracle. Jest autorem 27 książek poświęconych sprzedaży i marketingowi, wykładowcą akademickim, przedsiębiorcą i konsultantem.

W czasie pierwszej sesji Seminarium, Tony Alessandra opowie jak zmienić potencjalnych klientów w klientów, a następnie w jaki sposób zbudować z nimi trwałe relacje, aby w przyszłości również korzystali z naszych usług lub produktów. Pokaże sprawdzone sposoby rozwijania w pracownikach umiejętności pozyskiwania klientów, sprzedaży, a także obsługi i budowania relacji. Opowie, jak identyfikować i monitorować oczekiwania klientów i właściwie nimi zarządzać. Druga sesja będzie poświęcona platynowej regule, według której powinniśmy traktować klientów tak jak chcieliby być traktowani. Dr Alessandra podzieli się z uczestnikami receptą na szybkie nawiązywanie relacji ze współpracownikami i klientami, a także omówi cztery podstawowe typy klientów. W trakcie ostatniej sesji uczestnicy dowiedzą się, jak uzyskać przewagę konkurencyjną w sprzedaży. Poznają skuteczne metody rozpoznania, analizy i klasyfikacji kluczowych potrzeb klientów. Dr Tony Alessandra przedstawi również sposób identyfikacji własnej przewagi konkurencyjnej.

Więcej informacji znajduje się na stronie www.autorytety.com.pl.

Do 30 kwietnia obowiązuje cena promocyjna za udział w wydarzeniu. Zachęcamy do rejestracji.

Organizatorzy: BIGRAM i Golden Mark

Patroni biznesowi: Superbrands, BPCC

Patroni medialni: AMS, Pracuj.pl, eRecruiter.pl, GetResponsee, Essence, Manager, ThinkTank, menedżer sprzedaży

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały