Znamy jury konkursu Złote Spinacze 2025. Wirtualnemedia.pl z reprezentacją

Związek Firm Public Relations ogłosił pełen skład jury konkursu Złote Spinacze 2025. W ponad 100-osobowym gronie oceniającym zgłoszenia po raz kolejny znalazła się Justyna Dąbrowska-Cydzik, redaktorka prowadząca Wirtualnemedia.pl. Nasz portal jest patronem medialnym konkursu.

Justyna Dąbrowska-Cydzik
Justyna Dąbrowska-Cydzik
Udostępnij artykuł:
Znamy jury konkursu Złote Spinacze 2025. Wirtualnemedia.pl z reprezentacją

Przewodniczącą jury 23. edycji Złotych Spinaczy została Marta Pokutycka-Mądrala, dyrektorka komunikacji korporacyjnej, rzeczniczka prasowa Nationale-Nederlanden. 

Przewodniczącymi poszczególnych grup jurorskich są: Justyna Szafraniec (Generali Polska), Grzegorz Szczepański (Burson Poland), Przemysław Mitraszewski (Lighthouse), Arkadiusz Mierzwa (Jeronimo Martins Polska), Małgorzata Mejer (Procter & Gamble), Anna Cywińska (Danone, Fundacja Nutricia), Konrad Kruczkowski (Stowarzyszenie WIOSNA), Małgorzata Rybak-Dowżyk (T-Mobile).

Jury tegorocznej edycji konkursu Złote Spinacze składa się ze 145 osób – są to praktycy i eksperci z agencji PR, przedstawiciele organizacji biznesowych i pozarządowych, mediów oraz środowiska akademickiego.

– Złote Spinacze to nie tylko największy konkurs branży public relations w Polsce, to też swojego rodzaju lustro, w które co roku spogląda branża. To tutaj spotykają się najodważniejsze pomysły, najbardziej przemyślane strategie i kampanie, które realnie zmieniają rzeczywistość i pokazują tak naprawdę istotę oraz wagę współczesnej komunikacji – podkreśla Marta Pokutycka-Mądrala, przewodnicząca jury 23. edycji konkursu Złote Spinacze.

W konkursie Złote Spinacze mogą wziąć udział wszystkie podmioty realizujące kampanie, inicjatywy, programy oraz projekty public relations w Polsce.

Do 4 września można zgłosić kampanie w II terminie. Ostatecznie przyjmowanie projektów minie 11 września. Nominowanych poznamy 14 października, a zwycięzców podczas uroczystej gali 8 grudnia.

Złote Spinacze 2025 - lista jury

Jurorki i jurorzy zostali przydzieleni do ośmiu grup, w których będą oceniać projekty zgłoszone w określonych kategoriach.

Przewodniczącą pierwszej grupy jest Justyna Szafraniec, Head of Communications, Generali Polska. Grupa oceni projekty z kategorii: Business-to-Business PR, Komunikacja z rynkiem kapitałowym, Finanse, Technologia, IT, telekomunikacja oraz Sport, turystyka i rekreacja.

W skład grupy weszli:

– Stefan Bogucki / Senior Communication Manager w Polsce i CEE / Revolut

– Anna Borowiec-Góra / Dyrektorka Zarządzająca i Członkini Zarządu / Walk PR

– Anna Deręgowska-Watza / Chief Expansion Officer/ Planet Partners

– Katarzyna Dworzyńska / CEO / PR Calling

– Hubert Fronczak / Corporate Communications Manager oraz Rzecznik Prasowy / BMW Group

– Sebastian Hejnowski / Head of Eastern EMEA Region / SEC Newgate CEE

– Anna Klimczuk / Head of Comms Central Europe / Microsoft

– Katarzyna Koper / Dyrektorka Biura PR / VeloBank

– Anna Krajewska / Wiceprezes / NBS Communications

– Krzysztof Kulasza / Rzecznik prasowy / Warta

– Łukasz Malczewski / Partner Zarządzający / dfusion communication

– Eliza Misiecka / Dyrektorka Generalna / Genesis PR

– Monika Nowakowska / Dyrektor Departamentu Public Relations, Obszar Komunikacji i Doświadczenia Marki / Santander Bank 
Polska

– Anna Olszewska / Rzecznik oraz Dyrektor Departamentu Komunikacji / Krajowa Izba Rozliczeniowa

– Ewelina Puławska / Managing Director / Good One PR

– Paweł Sanowski / Prezes Zarządu / Instytut Monitorowania Mediów (IMM)

– Cezary Szymanek / Zastępca Redaktora Naczelnego „Rzeczpospolita” oraz Redaktor Naczelny Gazety Giełdy i Inwestorów 
„Parkiet”

– Ewelina Woldan / Communications Manager / Lenovo Polska

– Alicja Wysocka-Świtała / Partnerka Zarządzająca / Clue PR

– Krzysztof Ziewiec / Dyrektor Departamentu Marketingu i PR / BLIK

Pracami drugiej grupy jurorskiej zarządzać będzie Grzegorz Szczepański, CEO Burson Poland. Grupa oceni projekty z kategorii: Advocacy i Public Affairs, Issue management i komunikacja kryzysowa, Walka z dezinformacją, NGO i sektor publiczny, Przemysł i infrastruktura oraz Kultura i media.

W tej grupie znaleźli się:

– Tomasz Alberski / CEO / K+Group

– Joanna Bekker / Wiceprezeska, Wicedyrektor Zarządzająca / Polityka Insight

– Magdalena Brzezińska / Corporate Affairs Director / Grupa Żywiec

– Magdalena Bugajło / Dyrektor Komunikacji i Marketingu w Polsce / Panattoni

– Agnieszka Durlik / Dyrektor Generalny Sądu Arbitrażowego przy Krajowej Izbie Gospodarczej

– Michał Fura / Head of Corporate and Regulatory Affairs, Poland and Baltics / BAT

– Monika Jasłowska / Doradczyni ds. Transformacji i Pełnomocniczka Zarządu ds. Różnorodności

i Włączania / Polpharma

– Bartłomiej Kędzierski / Managing Partner / Weber Shandwick

– Agnieszka Kępińska-Sadowska / Dyrektorka ds. Komunikacji Korporacyjnej, Centralna i Wschodnia Europa (CEE) / Haleon

– Łukasz Kowalski / Managing Partner / MSL

– Kamil Kozłowski / Partner Zarządzający / dfusion communication

– Olaf Krynicki / Dyrektor Komunikacji, Rzecznik Prasowy / Samsung Polska

– Tomasz Lis / Managing Director / Havas PR Warsaw

– Jarosław Nyk / Prezes Zarządu / Vision Group Executive Advisors

– Anna Papka / Dyrektorka ds. Relacji Korporacyjnych i Wpływu / McDonald's Polska

– Anita Ryng / Menadżerka ds. Relacji z Sektorem Publicznym / IKEA Retail

– Piotr Talarek / Partner Zarządzający / StrategyWise

– Katarzyna Terej / Partner Zarządzający / RES Consulting

– Mariusz Wawer / Head of Governmental Relations & ESG, Poland & CEE Region / 3M

– Piotr Żaczko / Communication Manager / TikTok CE

Trzeciej grupie przewodniczyć będzie Przemysław Mitraszewski, managing partner, Lighthouse. Grupa oceni zgłoszenia w kategoriach: ESG, Sustainability i CSR Communiactions, PR miejsca, miasta lub regionu, Nieruchomości, budownictwo, dom i wnętrze, a także Medycyna i zdrowie.

W skład grupy weszli:

– Marcin Bodio / Dyrektor ds. Polityki Zdrowotnej i Komunikacji / MSD Polska

– Katarzyna Fabjaniak / Advisory Director / 24/7Communication

– Justyna Gościńska-Bociong / Dyrektorka ds. Komunikacji Korporacyjnej / Medicover

– Magdalena Kołodziejczyk / Prezeska Zarządu / M+G

– Ewa Król-Sawicka / Managing Partner / Human Signs

– Zygmunt Łopalewski / Dyrektor ds. Komunikacji Korporacyjnej / Beco Europe

– Żanetta Madaj / PR Director / Garden of Words

– Tomasz Niedźwiecki / Communications & Public Affairs Senior Manager Greece, Poland, Romania / Johnson & Johnson 
Innovative Medicine

– Aleksandra Robaszkiewicz / Corporate Affairs & CSR Director / Lidl Polska

– Izabella Rokicka / Dyrektorka Komunikacji, Zrównoważonego Rozwoju i Public Affairs / Carrefour

– Irena Sękal / Director, Healthcare & Consumer PR / Weber Shandwick Polska

– Anna Simon / CEO / K+PR

– Inga Songin / Regionalny Dyrektor Marketingu Europa Wschodnia / Reckitt

– Anna Stępień / Rzecznik Prasowy / Krajowy Zasób Nieruchomości

– Anna Wiśniewska / Wiceprezeska ds. Komunikacji i Marketingu / Skanska Commercial Development Europe

– Sylwia Wiśniowska / Partner / RES Consulting

– Magdalena Zmysłowska / Doradca / Primum PR

Przewodniczącym grupy czwartej został Arkadiusz Mierzwa, dyrektor ds. korporacyjnych, Jeronimo Martins Polska. Grupa oceni projekty z kategorii: PR produktu, Launch produktu, usługi lub firmy, Sektor spożywczy oraz Uroda, higiena i wellness.
W grupie znaleźli się:

– Dorota Ciszek / Ekspert Sektorowy, Brand Communications / On Board Think Kong

– Jolanta Jędrysek / Head of Communications / Benefit Systems

– Ewelina Karpińska / Head of Marketing & Brand / Green Caffè Nero

– Iwona Kruk / Communications Manager CEE / Uber

– Julian Krzyżanowski / Corporate Affairs Manager / PepsiCo Polska

– Paulina Lesnau / Kierownik Działu Marketingu / DLF

– Robert Moreń / Wykładowca / SWPS

– Anna Nalewajk-Duma / Partnerka Zarządzająca / Clear Communication Group

– Hubert Niedzielski / PR Manager marki Audi / Volkswagen Group Polska

– Joanna Starzycka-Nogaj / Senior Brand Marketing Manager / LEGO Polska

– Krzysztof Szultka / Dyrektor Marketingu / POLOmarket (Polskie Supermarkety)

– Sebastian Tołwiński / Dyrektor ds. Korporacyjnych i Komunikacji w Europie Wschodniej, Środkowej i Południowej / Flora 
Food Group

– Agata Zeman / Managing Director / 24/7Communication

– Matylda Żemajtis / Group Account Director / Walk PR

Pracami piątej grupy jurorskiej zarządzać będzie Małgorzata Mejer, dyrektor ds. komunikacji korporacyjnej w Europie Centralnej, Procter & Gamble. Grupa oceni projekty zgłoszone w kategoriach: PR korporacyjny, Media Relations, Moda i styl życia, a także Efektywność.

W tej grupie znaleźli się:

– Klara Banaszewska / Dyrektor Generalna / Grayling Poland

– Jarosław Bańda / Wiceprezes Zarządu, Managing Director / Lighthouse

– Tomasz Bogusławski / Dyrektor Komunikacji / EY Polska

– Agnieszka Durska / Dyrektor Biura Mediów / PKO Bank Polski

– Marta Jóźwiak / Dyrektorka ds. Komunikacji w Europie Środkowo-Wschodniej / Google

– Iwona Kubicz / Managing Partner / PRCN

– Dorota N. Haller / Client Solutions Director / Ringier Axel Springer

– Barbara Paszkiewicz-Laskowska / Partnerka Zarządzająca / StrategyWise

– Monika Piekarska / Corporate Affairs Manager w Mars Polska oraz Członkini Rady Nadzorczej w PFPŻ

– Magdalena Purska / PR & Communications Manager Central & Eastern Europe / PayPal

– Katarzyna Raczyńska / Communication Lead / Roche Polska

– Dorota Sapija / Dyrektor Zarządzający / Omega Communication

– Martyna Sikorska / Dyrektorka Zarządzająca / Clear Communication Group

– Adrian Słojewski / Client Service Director / Clue PR

– Martyna Solińska / Dyrektorka Zarządzająca / 38Content Communication

– Magdalena Soroczyńska / Dziennikarz / PRESS

– Sebastian Stępak / CEO / MSL w regionie CEE

– Hanna Waśko / CEO oraz Właściciel / Big Picture

– Aleksandra Zarychta-Kuzalska / Head of Corporate Communications in CEE / Amazon

Szóstej grupie przewodniczyć będzie Anna Cywińska, dyrektor działu korporacyjnego i komunikacji Grupa spółek Danone w Polsce oraz prezes Fundacji Nutricia. Grupa oceni zgłoszenia w kategoriach: Employee experience i komunikacja wewnętrzna, Employer branding, Event społeczny oraz Kreatywność.

W tej grupie znaleźli się:

– Edyta Blachowska / Dyrektor Biura Komunikacji Wewnętrznej / Bank Gospodarstwa Krajowego

– Zbigniew Gajewski / Redaktor Naczelny THINKTANK Review / THINKTANK Ośrodek dialogu i analiz

– Małgorzata Karwicka / COO / Planet Partners

– Marcin Kasprzak / Dyrektor PR, Marketingu i ESG / ERBUD GROUP

– Justyna Kędzierska / PR Manager, Central-Eastern Europe / SAP

– Małgorzata Kołodrub / Senior Manager Comms RLM CEE, Africa, Türkiye, Central Asia, Middle East / Medtronic Poland

– Daria Kulińska / Dyrektorka Komunikacji i Spraw Korporacyjnych CEE / Royal Cannin

– Ewa Kwiecińska / Dyrektorka Komunikacji / Faurecia Automotive Polska

– Maciej Lasoń / Communications and Corporate Affairs Director, Poland and Europe / Unilever

– Alicja Lewandowska-Wolińska / Managing Director / Burson Poland

– Kamila Luttelmann / Dyrektorka ESG i Obszaru Prawnego / LOTTE Wedel

– Małgorzata Markowska / Promotion & Communication Manager / General Logistics Systems Poland

– Marta Pokutycka-Mądrala / Dyrektorka Komunikacji oraz Rzeczniczka Prasowa / Nationale-Nederlanden

– Aleksandra Surdykowska / Head of Marketing Communication & ESG / Stena Recycling

– Paulina Trzaskowska / Dyrektorka Komunikacji Korporacyjnej / Coca-Cola Polska

– Daria Tworek / Managing Partner / Publicis Consultants

– Izabela Tworzydło / Dyrektorka Departamentu Komunikacji Korporacyjnej / BNP Paribas Bank Polska

– Anna Zając / Dyrektor Zarządzająca / Linkleaders

Pracami siódmej grupy jurorskiej przewodniczyć będzie Konrad Kruczkowski, wiceprezes Stowarzyszenia Wiosna ds. marketingu i komunikacji. Grupa oceni zgłoszenia w kategoriach: Kampania społeczna, PR Pro Bono, Custom publishing oraz Motoryzacja i transport.

W tej grupie znaleźli się:

– Małgorzata Baran / Redaktorka naczelna / PRoto

– Paweł Barski / Dyrektor Marketingu i Komunikacji / UNICEF Polska

– Zofia Bugajna-Kasdepke / CEO, Founding Partner / SEC Newgate CEE

– Aleksandra Chalimoniuk / Dyrektor Biura Komunikacji i Rzecznik Prasowy / Ministerstwo Sportu i Turystyki

– Monika Długosz-Łempicka / Dyrektor Marketingu / Apsys Polska

– Monika Kaczmarek-Śliwińska / dr hab. prof. ucz., adiunktka Wydziału Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego, członkini Polskiej Akademii Nauk oraz Przewodnicząca Rady Nadzorczej MENTAX, Przewodnicząca Komisji Etyki Public Relations

– Małgorzata Kilian-Grzegorczyk / Prezes Zarządu / Stowarzyszenie Demagog

– Piotr Machul / Zastępca Redaktora Naczelnego / Media Marketing Polska/VFP Communications

– Adrianna Morze / Dyrektor Marketingu i Komunikacji w Klastrze North&East Europe / DB Schenker

– Cezary Mychlewicz / Head of Communications & Marketing / Siemens

– Anna Orzech / Prezeska / Instytut Dobrej Komunikacji

– Mirella Panek-Owsiańska / Członkini Rady / Fundacja Szkoła Liderstwa im. Zbigniewa Pełczyńskiego

– Tomasz Podolak / Założyciel / Linkleaders

– Łukasz Przybysz / Medioznawca, politolog, wykładowca na Uniwersytecie Warszawskim, Strategic Communication Advisor w 
Vision Group Executive Advisors, Członek Rady ZFPR oraz Komisji Etyki Public Relations

– Wojciech Waglowski / General Manager / Fleishman Hillard

Ósmej grupie przewodniczyć będzie Małgorzata Rybak-Dowżyk, corporate communication & ESG department director, T-Mobile. Grupa oceni zgłoszenia w kategoriach: Content marketing - branded content, Social Media, Event komercyjny oraz Research&Insight.

W tej grupie znaleźli się:

– Anna Adrian / Head of Marketing Otodom & OLX RE / Grupa OLX

– Zbigniew Badziak / COO / 38Content Communication

– Justyna Dąbrowska-Cydzik / Redaktorka prowadząca / Wirtualne Media

– Małgorzata Dobosz / Head of Communications and Sustainability / OX2

– Ewelina Głocka / Communication Lead / MAX Premium Burgers

– Ewa Kapacka / Dyrektor Biura Marketingu i PR / PKO Ubezpieczenia

– Klaudia Łepkowska-Suska / Managing Director / Kuźniar Media

– Urszula Matej-Bil / Członkini Zarządu, Marketing i Komunikacja / EPP

– Iwona Michalczyk / CEO / Garden of Words Group

– Anna Nawrocka-Tełewiak / Założyciel / Fundacja YOUNG ARTS, Creative Cube

– Lidia Stępińska-Ustasiak / Head of Public Affairs / Billennium

– Anna Więckowska / Chief Marketing Officer /  Bonnier Business Polska

– Martyna Wróbel / Dyrektor Biura Komunikacji i Public Relations / Budimex

– Jan Zając / Prezes Zarządu / Sotrender

Portal Wirtualnemedia.pl jest patronem medialnym konkursu Złote Spinacze.

W ubiegłym roku na gali Złotych Spinaczy wręczono łącznie 101 nagród. Tytanowy Spinacz dla „Najlepszego w konkursie” trafił do agencji 38 Content Communication. Po raz pierwszy przyznano Kryształowy Spinacz za wzorcowe praktyki przetargowe klienta – trafił do firmy Unilever. Tytułem Gwiazdy PR uhonorowano Magdalenę Brzezińską, która odpowiada za komunikację Grupy Żywiec.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu