Znamy już listę VIP Buyers na International Automotive Business Meeting 2019.

Budowanie relacji biznesowych w sektorze motoryzacyjnym to główny cel International Automotive Business Meeting, podczas którego w listopadzie spotka się około 300 przedstawicieli branży.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Dziś organizator IABM2019 ogłosił listę VIP Buyerów, którzy potwierdzili udział w trzeciej edycji International Automotive Business Meeting i są to: 

§  Kirchhoff Automotive, 

§  Tenneco Automotive, 

§  Sanden Manufacturing Poland, 

§  Bitron Poland, 

§  Korea Fuel-Tech Poland, 

§  Seoyon Sk, 

§  Hyundai Transys, 

§  NGK Ceramics Polska, 

§  ZF Group

§  Autoneum Poland, 

§  Delfo Polska, 

§  Hutchinson Poland.

Lista nie jest jeszcze zamknięta, a organizatorzy IABM2019 zapowiedzieli jej bieżącą aktualizację.

Podczas tegorocznej, trzeciej edycji IABM każdy uczestnik będzie miał możliwość umówienia  jak największej liczby interesujących go spotkań z wybranymi VIP Buyerami. W tym celu powstał system rezerwacji on-line dostępny na stronie www.iabmevent.com. Można z niego również skorzystać poprzez zainstalowanie aplikacji B2BMATCH dostępnej na platformach Google Play i App Store. Zaaranżowane i potwierdzone przez VIP Buyerów spotkania odbędą się drugiego dnia IABM2019. Każda rozmowa potrwa około dwudziestu minut i odbędzie się w ściśle wyselekcjonowanym gronie z kluczowymi decydentami biznesowymi przedstawicieli VIP Buyerów.

W poprzedniej edycji IABM uczestniczyli przedstawiciele 270 firm, które wzięły udział w 5 sesjach Speed Business Mixer oraz w setkach spotkań B2B. Wiele z przeprowadzonych rozmów zaowocowało późniejszą współpracą między przedsiębiorstwami. 

Wśród VIP Buyerów, którzy wzięli udział w poprzednich edycjach IABM byli obecni: Bitron Industrie; Delfo Polska; Fuel-Tech Poland; Nifco Poland; Seoyon Electronics Poland; Sigit Poland; ZF Group;  Hutchinson Poland; NSG Pilkington Automotive Poland; Proma Poland; Sanden Manufacturing Poland.

Szczegółowy program i rejestracja: www.iabmevent.com

Organizatorzy: Włoska Izba Handlowo-Przemysłowa w Polsce, Katowicka Specjalna Strefa Ekonomiczna (KSSE), Klaster Silesia Automotive & Advanced Manufacturing, Miasto Dąbrowa Górnicza, Miasto Sosnowiec

Współorganizatorzy: Japan External Trade Organization (JETRO), Polsko-Niemiecka Izba Przemysłowo-Handlowa, Francusko-Polska Izba Gospodarcza, Niderlandzko-Polska Izba Gospodarcza, Brytyjsko-Polska Izba Handlowa, Advantage Austria

Partnerzy strategiczni: Polski Związek Przemysłu Motoryzacyjnego, Konfederacja Lewiatan, Związek Pracodawców Motoryzacji i Artykułów Przemysłowych, Polskie Stowarzyszenie Paliw Alternatywnych, Fundacja Promocji Pojazdów Elektrycznych, Associazione Compagnia delle Opere (CDO), Associazione Nazionale Filiera Industria Automobilistica (ANFIA).

Honorowy Patronat IABM: Ambasada Włoch w Polsce, Ministerstwo Spraw Zagranicznych, Ministerstwo Inwestycji i Rozwoju, Ministerstwo Energii, Ministerstwo Przedsiębiorczości i Technologii, Polska Agencja Inwestycji i Handlu

Patroni medialni: Anty Radio, Rzeczpospolita, rp.pl, eGospodarka, Eurologistics, Logistyka Produkcji, Magazyn Flota, Top Logistyk, Forum Elektromobilności, log24.pl, logistyczny.com, staleo.pl, zrobotyzowany.pl, Śląski Biznes, Moja Firma, Agenzia Nova.

Więcej informacji: 

Kontakt dla mediów:

INFINITY PR&MarComm

Aleksandra Gąsowska, E: ola@agencja-infinity.pl  T: 793 410 008

Edyta Tęcza, E: edyta@agencja-infinity.pl T: 781 453 985

O International Automotive Business Meeting

International Automotive Business Meeting (IABM) jest elitarnym, dwudniowym spotkaniem sektora motoryzacyjnego, które gromadzi liderów branży i jej ekspertów, producentów samochodów, największych dostawców Tier 1 i 2, przedstawicieli europejskich, polskich i lokalnych władz, instytucji oraz stowarzyszeń branżowych. W wydarzeniu bierze udział ponad 300 przedstawicieli firm z Polski, Europy oraz największych światowych rynków motoryzacyjnych takich jak Chiny, Japonia, Indie oraz Stany Zjednoczone. 

IABM dostarcza niezależnej, profesjonalnej i rzetelnej wiedzy na temat sytuacji, jakie zachodzą na rynku motoryzacyjnym w Polsce i na świecie. Celem IABM jest uzyskanie jasnej wizji zmian w sektorze motoryzacyjnym w najbliższej przyszłości i jej wpływu na łańcuch dostaw oraz określenie, w jaki sposób elektromobilność i zaawansowane systemy wspomagania kierowcy będą miały wpływ na rozwój sektora motoryzacyjnego w Polsce i na świecie. IABM jest niepowtarzalną okazją, aby uzyskać szczegółowy wgląd w przemysł motoryzacyjny i nowe technologie z nim związane, a także zbudować sieć kontaktów w branży i pozyskać partnerów biznesowych.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+