W badaniu wzięło udział 5000 polskich konsumentów, którzy na podstawie wywiadu internetowego, wskazali ich zdaniem najlepsze i najbardziej innowacyjne nowości rynkowe. Produktami Roku 2015 zostały te, które w badaniu mogły pochwalić się najwyższymi wskaźnikami atrakcyjności i zadowolenia w swoich kategoriach. Zwycięzcy wyróżnieni w danych kategoriach będą mogli posługiwać się znakiem „Produkt Roku. Wybór Konsumentów” we wszystkich kanałach komunikacji w odniesieniu do nagrodzonego produktu lub jego linii. Czerwone logo to znak jakości i gwarancja zadowolenia z użytkowanego produktu, potwierdzona przez tysiące konsumentów.
Laureatami XI edycji projektu „Produkt Roku. Wybór Konsumentów - 2015” zostali:Syropy – Paola, Hoop PolskaNapoje dla dzieci – Jupik, Hoop PolskaPojemniki na żywność – pojemniki silikonowe Jan Niezbędny, Sarantis PolskaPrzekąski zbożowe – Sunbites, Frito Lay PolandKawy palone – Prima Jasno i Ciemno Palona, Prima PolandPieczywo - Chrupiące z pieca, Lidl Polska Sklepy SpożywczeRyby wędzone – Nautica, Lidl Polska Sklepy SpożywczeParówki – Pikok, Lidl Polska Sklepy SpożywczeZupy w torebkach - Winiary Rodzinna zupa Grochówka, Nestlé PolskaBatony zbożowe – BA!, BakallandSłodycze-wafelki – Princessa Zebra, Nestlé PolskaProdukty bezglutenowe - Wafle bezglutenowe, ZPH Barbara Ewa ReimschüsslPieluchy - Bambino Air Max, Hygienika

„Produkt Roku. Wybór Konsumentów” to jedyny projekt na polskim rynku realizowany na grupie aż 5000 konsumentów, co w rzetelny sposób pozwala wybrać najlepsze nowości. Produkty oznaczone tym logo odnotowują wzrost sprzedaży bazowej marki nawet do 33%. Ze względu na międzynarodowy charakter projektu, logo „Produkt Roku. Wybór Konsumentów” znane jest milionom ludzi na całym świecie.Więcej informacji dostępnych jest na stronie: www.produktroku.pl.











