Znamy Young Creatives Cannes 2025. To oni powalczą w międzynarodowym finale

W czwartek w warszawskim Praga Centrum odbyła się gala finałowa konkursu Young Creatives Cannes 2025. Inicjatywa nie tylko umożliwia zaprezentowanie umiejętności przed branżowym jury, lecz także otwiera drogę do udziału w globalnym finale – Young Lions Competition podczas festiwalu Cannes Lions.

Patryk Pallus
Patryk Pallus
Udostępnij artykuł:
Znamy Young Creatives Cannes 2025. To oni powalczą w międzynarodowym finale

W tegorocznej edycji nagrodzono 8 zespołów, które już w czerwcu reprezentować będą Polskę we Francji. Uczestnicy rywalizowali w ośmiu kategoriach: Print, Design, Film, Digital, PR, Media i Clients, a także w kategorii specjalnej OPEN, której partnerem został Orlen.

Jakie są zasady konkursu? 2-osobowe zespoły mają tylko 24 lub 48 godzin, by odpowiedzieć na autentyczny brief od klienta. Liczy się pomysł, wykonanie i zdolność pracy pod presją. Do udziału zaproszeni są młodzi profesjonaliści urodzeni po 16 czerwca 1994 roku, związani z branżą kreatywną – zarówno po stronie agencji, jak i klientów.

Oceny prac podjęło się jury złożone z ekspertek i ekspertów branży – dyrektorek i dyrektorów kreatywnych, strateżek i strategów, reżyserek i reżyserów, marketerek i marketerów oraz projektantek i projektantów.

Zwycięzcy zdobyli oficjalną przepustkę do Cannes – na największy i najbardziej prestiżowy festiwal kreatywności na świecie.

Nagrodzeni w Young Creatives 2025:

Digital (partner kategorii Lech)Zwycięzcy: Klaudia Mateuszuk i Wiktoria Chachaj (Polot)

Wyróżnieni: Paula Tokarska i Marcin Bińczyk (Leo Warsaw)Joanna Bauer i Joanna Wojtach (180heartbeats + JUNG v. MATT)

Media (partner kategorii Frisco)Zwycięzcy: Kalina Ogoszewska i Jakub Szymański (Mediahub)

Wyróżnieni:Natalia Basiak i Weronika Polak (EssenceMediacom)Jakub Sakowski i Kacper Kulma (Fabryka Marketingu)Anna Maria Wasilewska i Eliza Szczot (Labcon)

Design (partner kategorii Familijne)Zwycięzcy: Maria Demianiuk i Marta Goździewicz (Redkroft)

Wyróżnieni: Martyna Zdrojewska i Amalia Podgórska (Accenture Song)Marysia Skrzypczyk i Izabela Rawa (Altavia Kamikaze + K2)

Film (partner kategorii Metafen)Zwycięzcy: Marlena Bajdecka i Igor Prejs-Rosa (Publicis Warsaw)

Wyróżnieni:Jakub Kukulski i Filip Kłoda (WebTalk)Kacper Kucharczyk i Julia Adamska (FCB Warsaw)

PR (partner kategorii Avon)Zwycięzcy: Weronika Chocholska i Zofia Cieplak (Dfusion Communication)

Wyróżnieni:Anna Lipiarz i Hanna Gnatowska (endorfina events)Michał Trela i Magdalena Cieślewska (Dfusion Communication)Olivia Drost i Angelika Garczyk (OLIVE MEDIA)

Clients (partner kategorii Fundacja Avalon)Zwycięzcy: Wojciech Szerszeń i Kamil Ochelski (Kompania Piwowarska)

Wyróżnieni:Emilia Maria Ulewicz i Angelika Poreda (mBank S.A.)

Print (partner kategorii muzeum Fabryka Czekolady E. Wedel)Zwycięzcy: Katarzyna Cieślak i Zuzanna Gałczyńska (Feeders Agency)

Wyróżnieni:Anna Ziemkiewicz i Kinga Bednarska (Brain)

Open (partner kategorii Orlen)Zwycięzcy: Marta Tomczak i Marta Adamkowska (180heartbeats + JUNG v. MATT)

Wyróżnieni:Michalina Przestrzelska i Michał Jurkowski - Piechucki (Altavia Kamikaze + K2)Laura Chojnacka i Martyna Harasimowicz (Bosko.agency)

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji