Znana artystka kabaretowa reklamuje Bricomarché

Sieć sklepów Bricomarché rozpoczyna kampanię reklamową pod hasłem „Nasze ceny rządzą”. Działania komunikacyjne podkreślają zaangażowanie marki w dostarczanie konkurencyjnych cen w ramach szerokiego wyboru produktów. W kampanii bierze udział Ewa Błachnio.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Znana artystka kabaretowa reklamuje Bricomarché

– Nowa kampania Bricomarché to wyraz naszego zaangażowania w budowanie wartości dla klientów. Stawiamy na transparentność cenową i ofertę skrojoną na miarę lokalnych potrzeb. Chcemy być blisko naszych klientów i dostarczać im możliwie najlepsze rozwiązania do realizacji ich marzeń o idealnym domu i ogrodzie, stawiając naszą atrakcyjność cenową na pierwszym miejscu – mówi Agnieszka Kurowska, dyrektorka marketingu sieci Bricomarché w Polsce.

Ewa Błachnio w kampanii Bricomarché

Do współpracy przy kampanii zaproszono Ewę Błachnio - popularną artystkę kabaretową i stand-uperkę, która w humorystyczny sposób wciela się w różne postacie klientów Bricomarché. W ramach spotów reklamowych bohaterka odwiedza sklepy sieci, korzystając z atrakcyjnej oferty cenowej przy nieocenionej pomocy zaangażowanych pracowników. W pierwszej odsłonie kampanii postać agentki od niskich cen, w którą wciela się Błachnio, w zabawny sposób przybliża klientom korzyści płynące z programu lojalnościowego „Skanujesz – zyskujesz”. 

Program, który działa w ramach aplikacji Bricomarché, umożliwia zbieranie punktów i wymianę ich na  kupony rabatowe. Użytkownicy programu lojalnościowego mogą także korzystać z czasowych obniżek cenowych oraz akcji promocyjnych aktywowanych wyłącznie po zeskanowaniu karty klienta. Hasła towarzyszące pierwszej odsłonie reklamy – „Skanuj częściej, zyskuj więcej” oraz „Nasze ceny rządzą” – podkreślają benefity, które sieć na co dzień oferuje swoim klientom.

Integralnym elementem kampanii pozostaje również rozpoznawalna oprawa muzyczna. Utwór „Masz to w Brico”, inspirowany globalnym hitem „Despacito”, nadaje komunikacji dynamiki i podkreśla jej lekkość, zapewniając jednocześnie wysoki poziom zapamiętywalności przekazu.

Kampania obejmie szeroką gamę działań promocyjnych – od gazetek handlowych, poprzez kampanie w social mediach, aż po spoty telewizyjne i reklamy internetowe. Nowe logo oraz claim marki będą obecne we wszystkich kanałach komunikacyjnych sieci.

Za koncept kreatywny oraz produkcję spotów i materiałów odpowiada GPD Agency, planowaniem i zakupem mediów zajmuje się Essence Mediacom, a implementacją kampanii w mediach społecznościowych – agencja Kamikaze.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online