Zofia Zborowska-Wrona i marka Mini połączyli siły, by zaspokoić najpilniejsze potrzeby psów ze schroniska w Celestynowie pod Warszawą oraz ich przyszłych właścicieli, przekazując karmę oraz wyprawki dla psów trafiających do nowych domów. Działanie ma także na celu edukowanie w zakresie świadomej adopcji zwierząt oraz kluczowych kwestii związanych z bezpiecznym transportem psów w samochodzie.
– Zosia jest uosobieniem wartości, które podzielamy jako Mini – autentyczności, zaangażowania i postępowania w zgodzie ze sobą. Jest wulkanem pozytywnej energii, którą przekazuje całemu otoczeniu. Często idzie pod prąd i odważnie zabiera głos w istotnych społecznie kwestiach, co pokazuje ogromną wrażliwość na otaczający ją świat. Ta odwaga i bezkompromisowość są nam niezwykle bliskie. Cieszymy się, że łączymy siły – z emocjami i frajdą z jazdy, które są nieodłącznym elementem DNA Mini – mówi Przemysław Konarski, dyrektor marki Mini w Polsce.

– 10 lat temu kupiłam swoje pierwsze wymarzone auto – Mini Countryman. To było coś więcej niż samochód, poczułam, że to początek pewnej przygody. Dziś, już w roli ambasadorki marki, mam z tego ogromną frajdę, bo Mini to dla mnie nie tylko auto, ale też część mojej życiowej filozofii. Cieszę się, że razem stworzymy wartościowe projekty, realizowane z pasją i sercem, a zaczynamy od pomocy psom ze schroniska, co jest niezwykle bliskie mojemu sercu – dodaje Zborowska-Wrona.











