Zofia Zborowska-Wrona ambasadorką Mini. Akcja wspiera psy ze schroniska

Aktorka Zofia Zborowska-Wrona została ambasadorką marki samochodowej Mini (BMW Group). W ramach współpracy wsparto psy ze schroniska w Celestynowie.

Kinga Walczyk
Kinga Walczyk
Udostępnij artykuł:
Zofia Zborowska-Wrona ambasadorką Mini. Akcja wspiera psy ze schroniska
Materiały promocyjne

Zofia Zborowska-Wronamarka Mini połączyli siły, by zaspokoić najpilniejsze potrzeby psów ze schroniska w Celestynowie pod Warszawą oraz ich przyszłych właścicieli, przekazując karmę oraz wyprawki dla psów trafiających do nowych domów. Działanie ma także na celu edukowanie w zakresie świadomej adopcji zwierząt oraz kluczowych kwestii związanych z bezpiecznym transportem psów w samochodzie.

– Zosia jest uosobieniem wartości, które podzielamy jako Mini – autentyczności, zaangażowania i postępowania w zgodzie ze sobą. Jest wulkanem pozytywnej energii, którą przekazuje całemu otoczeniu. Często idzie pod prąd i odważnie zabiera głos w istotnych społecznie kwestiach, co pokazuje ogromną wrażliwość na otaczający ją świat. Ta odwaga i bezkompromisowość są nam niezwykle bliskie. Cieszymy się, że łączymy siły – z emocjami i frajdą z jazdy, które są nieodłącznym elementem DNA Mini – mówi Przemysław Konarski, dyrektor marki Mini w Polsce.

– 10 lat temu kupiłam swoje pierwsze wymarzone auto – Mini Countryman. To było coś więcej niż samochód, poczułam, że to początek pewnej przygody. Dziś, już w roli ambasadorki marki, mam z tego ogromną frajdę, bo Mini to dla mnie nie tylko auto, ale też część mojej życiowej filozofii. Cieszę się, że razem stworzymy wartościowe projekty, realizowane z pasją i sercem, a zaczynamy od pomocy psom ze schroniska, co jest niezwykle bliskie mojemu sercu – dodaje Zborowska-Wrona.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy film Smarzowskiego rządzi w kinach. Już ponad milion widzów

Nowy film Smarzowskiego rządzi w kinach. Już ponad milion widzów

Polski marketplace coraz zyskowniejszy. Przyciąga nowych kupujących

Polski marketplace coraz zyskowniejszy. Przyciąga nowych kupujących

Legimi ucierpiało przez hakerów. Ubyła ponad połowa zysku

Legimi ucierpiało przez hakerów. Ubyła ponad połowa zysku

Epokowa zmiana w Apple. Ma odejść Tim Cook

Epokowa zmiana w Apple. Ma odejść Tim Cook

APLIKACJA 2.7 WYZNACZAJĄCA NOWY STANDARD INFLUENCER MARKETINGU
Materiał reklamowy

APLIKACJA 2.7 WYZNACZAJĄCA NOWY STANDARD INFLUENCER MARKETINGU

Outdoor urósł w Polsce o 12 proc. Prawie jedna trzecia cyfrowa

Outdoor urósł w Polsce o 12 proc. Prawie jedna trzecia cyfrowa