Żołądkowa De Luxe wprowadza nowy, delikatniejszy wariant smakowy

Stock Polska wprowadza na rynek wódkę Żołądkową de Luxe w nowym, łagodniejszym smaku i ulepszonej recepturze. Aktywność wspiera kampania wizerunkowa „Żołądkowa łączy”.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Żołądkowa De Luxe wprowadza nowy, delikatniejszy wariant smakowy

Żołądkowa de Luxe ma od teraz nową recepturę, Co za tym idzie, zmieniono design opakowania na prostszy, a kształt butelki na bardziej ergonomiczny. Dodatkowo formalny zabieg uwypuklający polskie znaki diakrytyczne tj. jak ę, ą, ć podkreśla lokalność produktu.

grafika

Wraz z nową odsłoną Żołądkowej wystartowała nowa  kampania wizerunkowa "Żołądkowa łączy". Działania zaplanowano m.in. w internecie.

Obsługą marketingową marki Żołądkowa De Luxe zajmuje się agencja Havas Engage Warsaw, wyłoniona w przetargu.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji