Na potrzeby akcji przygotowano cztery spoty pokazujące, jak Dawid Kwiatkowski szuka swojego ideału czystej skóry. Pierwsza reklama jest teaserem, drugi, minutowy klip nastolatki mogą spersonalizować na stronie garnierczystaskora.pl, natomiast pozostałe spoty to reklamy telewizyjne wyjaśniające działanie kosmetyków Garnier Czysta Skóra 3w1. W klipach słychać piosenkę Kwiatkowskiego „Jak To” z odpowiednio zmienionym tekstem.
Kampania jest skierowana do nastolatek. Trwa równocześnie z trasą koncertową Dawida Kwiatkowskiego.
Piosenkarz jest ambasadorem reklamowym kosmetyków Garnier Czysta Skóra od dwóch lat, w pierwszej kampanii tych produktów wystąpił wiosną 2014 roku.
Kreacją reklam telewizyjnych i prasowych zajęła się agencja Publicis Poland. Spoty wyprodukował dom produkcyjny Mojo, sesją zdjęciową zajęła się firma Masik Production. Za opracowanie strategii komunikacji oraz spoty i inne reklamy internetowe odpowiadała agencja Gutenberg Networks, a za planowanie mediów - dom mediowy ZenithOptimedia Group.












