"Zostań Mistrzem Tyskomatu" na Facebooku

Na profilu marki Tyskie na Facebooku ruszyła przygotowana przez agencję Tequila aplikacja "Zostań Mistrzem Tyskomatu". Do wygrania jest łącznie ponad 1500 litrów piwa Tyskie.

km
km
Udostępnij artykuł:

Dzięki aplikacji każdy internauta może sprawdzić swój refleks i zagrać w grę z Tyskomatem - nowym gadżetem marki Tyskie. Gra polega na jak najszybszym napełnianiu szklanek piwem z Tyskomatu. Oferuje również mapę lokali z Tyskomatami, dzięki której można zapraszać znajomych na piwne spotkania w realnym świecie.

Aplikacja "Zostań Mistrzem Tyskomatu" jest kontynuacją działań realizowanych dla marki Tyskie w gastronomii oraz rozwinięciem dotychczasowych aktywności brandu prowadzonych na Facebooku.

grafika

Za pomysł i przygotowanie całej aplikacji oraz wybór narzędzi komunikacji dopasowanych do grupy celowej odpowiada agencja marketingu zintegrowanego Tequila. Aplikacja będzie dostępna na profilu marki Tyskie na Facebooku do 7 grudnia br.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"