'Zostań twarzą Koźmińkiego'

Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego zorganizowała konkurs dla swoich studentów pod nazwą 'Zostań twarzą Koźmińkiego'.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

 Konkurs polegał na zgłoszeniu swojej kandydatury jako osoby, której wizerunek będzie wykorzystywany w promocji uczelni.

Konkurs był dwustopniowy. Do drugiego etapu spośród ponad 70 uczestników przeszło 20 kandydatów. W finale wybranych zostało pięć osób, w tym dwie głosami samych studentów. Kryteriami wyboru były: prezencja, fotogeniczność, a także zdolność formułowania ciekawych wypowiedzi.

„Korzystne z punktu widzenia właściwej komunikacji wewnętrznej jest bezpośrednie zaangażowanie w działania promocyjne własnych pracowników (w naszym wypadku również studentów), którzy przecież na co dzień poprzez swoje postawy i opinie kształtują wizerunek firmy – mówi Daria Kowalska, dyrektor Biura Promocji. -  Jednym z efektów takich działań jest mocniejsza identyfikacja pracowników z firmą, studentów z uczelnią”.

Zdjęcia z udziałem zwycięzców konkursu  będą wykorzystane w najbiższej kampanii rekrutacyjnej. Laureaci będą także reprezentowali społeczność studentów  Koźmińkiego wobec otoczenia zewnętrznego, w tym mediów. „Spodziewamy się, że udział naszych studentów w kampanii promocyjnej wzmocni autentyczność i wiarygodność przekazu reklamowego” – dodaje Daria Kowalska. 

Finał konkursu, na który przybyli licznie studenci i pracownicy uczelni, odbył się w warszawskim Klubie Melodia. Nagrodami były iPody i sprzęt firmy Rossignol.

pr
Autor artykułu:
pr
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dino będzie rekrutować do stacji paliw. "Budujemy nowoczesną sieć w całej Polsce"

Dino będzie rekrutować do stacji paliw. "Budujemy nowoczesną sieć w całej Polsce"

Znany nadawca redukuje 600 miejsc pracy

Znany nadawca redukuje 600 miejsc pracy

Kanał Canal+ Action poszerza zasięg

Kanał Canal+ Action poszerza zasięg

Big techy tworzą własne media. Chcą kontrolować narrację

Big techy tworzą własne media. Chcą kontrolować narrację

Kolejny dyrektor w telewizji wPolsce24. Z przeszłością w TVP

Kolejny dyrektor w telewizji wPolsce24. Z przeszłością w TVP

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa