Zott przedłuża współpracę z Carat Polska

Dom mediowy Carat Polska będzie dalej obsługiwał marki z portfolio firmy Zott. Zajmuje się tym nieprzerwanie od ponad piętnastu lat.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W ramach przedłużonej właśnie umowy Carat Polska będzie obsługiwał należące do Zott marki takie jak Jogobella, Monte i Naturalna Rozkosz w zakresie strategii komunikacji oraz planowania i zakupu mediów. Carat - przy wykorzystaniu kompetencji pozostałych spółek grupy Aegis Media w Polsce - wygrał przetarg, w którym wzięły udział trzy inne domy mediowe.

Współpraca dotyczy tylko polskiego rynku. Umowa została zawarta, na nowych warunkach, na czas nieokreślony.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max