Kwietniowe „Zwierciadło” ukaże się w nakładzie 138 000 egzemplarzy, objętości 240 stron i w cenie 6,99 zł (wersja z książeczką - 9,99zł). W obu wersjach miesięcznika czytelnicy znajdą specjalny rabat 20 proc. na zakupy w sklepach Tchibo w całej Polsce.
W wydaniu miesięcznika będzie można m.in. znaleźć wywiady z Krzysztofem Globiszem, Piotrem Kraśko, Katarzyną Dowbor i Alicią Vikander. Na okładce występuje Maja Ostaszewska.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/anna-szalus-nowym-szef-dzialu-reklama-wydawnictwo-zwierciadlo ##
Wydanie wsparte będzie kampanią w miesięczniku „Sens”, na portalu wp.pl onet.pl, zwierciadlo.pl oraz na facebooku: fanpejdżach Zwierciadło i zwiercoadlo.pl. Kampanie wydania przygotował dział promocji miesięcznika „Zwierciadło”.
Z danych ZKDP wynika, że w 2017 roku sprzedaż ogółem „Zwierciadła” wyniosła 71 690 egz. Tytuł ten względem 2016 roku zanotował wzrost wynoszący 11,55 proc.












