Odnowiona witryna zyskała zupełnie nową szatę graficzną, zmieniłsię także układ poszczególnych jej elementów. Szare tło serwisuzostało zastąpione białym, a pozostałe kolory mają zmieniaćzależnie od kolorów okładek i loga poszczególnych numerów"Zwierciadła".
Na stronie, oprócz dostępnych dotychczas materiałów zpapierowego wydania magazynu, znaleźć można także treści i konkursyprzeznaczone wyłącznie do Internetu. Są to m.in. informacje natemat akcji prowadzonych przez miesięcznik oraz prezentacja"Zwierciadła" w technice flash. Zmianom uległo także forum. -Internauci będą tam mieli możliwość dyskutowania z autorami"Zwierciadła", założycielkami klubów "Zwierciadła" oraz jegoczytelnikami - mówi Agnieszka Szlaska, dyrektor działu promocji iPR w Wydawnictwie Zwierciadło.
Kreacją i produkcją nowej witryny zajęła się agencjainteraktywna Discipline Media Group, natomiast reklamy na niejsprzedawać będzie sieć reklamowa IDMnet.

Wraz z startem odnowionej strony w kioskach znalazł się marcowynumer "Zwierciadła", który liczy 180 stron i kosztuje 8,90 zł.Wydanie wspiera kampania, która jest prowadzona w portalu Onet.pl,tygodniku "Polityka", Radiu Kolor oraz w punktach sprzedaży.











