Majowe „Zwierciadło” ukaże się w nakładzie 147 000 egzemplarzy, objętości 228 stron i w cenie 4,99 zł (wersja z kosmetykami - 9,99 zł). W obu wersjach miesięcznika czytelnicy znajdą specjalny rabat 20 proc. na zakupy w sklepach eobuwie.pl w całej Polsce.
W wydaniu miesięcznika będzie można m.in. znaleźć wywiady z Kirsten Dunst, Josephem Fiennesem, Marią Dębską,Olgą Tokarczuk oraz Mają Włoszczowską. Na okładce występuje Beyoncé Knowles.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/elzbieta-holubka-dyrektorem-reklamy-w-wydawnictwie-te-jot ##
Wydanie wsparte będzie kampanią radiową: RMF FM, Radio Kolor, prasową: tygodnik „Newsweek”, miesięcznik „Sens”, internetową: Wp.pl, Onet.pl, zwierciadlo.pl oraz na Facebooku: profilach „Zwierciadła” i zwierciadla.pl. Kampanię wydania przygotował dział promocji miesięcznika „Zwierciadło”.












