Zwierzaki mazaki - Fortress Gifts dla Mlecznego Startu

Kampania promująca kaszki Mleczny Start towarzyszy wspieraniu dzieci w wieku szkolnym w codziennym obowiązkach. Do zestawu 4 kaszek dla dzieci dołączono gadżet - gumki do mazania w kształcie zwierzątek. Za produkt promocyjny odpowiadał Fortress Gifts.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Produkty Mleczny Start promują zdrowe odżywianie, jako podstawę rozwoju fizycznego i intelektualnego dzieci w wieku szkolnym. Mleczny Start to produkt będący efektem współpracy trzech firm (Biedronka, Danone, Lubella) i instytucji naukowej (Instytut Matki i Dziecka), pod nazwą Partnerstwo Dla Zdrowia.

Młody organizm potrzebuje witamin, składników mineralnych i aktywności fizycznej, aby zdrowo się rozwijać. Mleczny Start to kaszka manna z mlekiem, której skład opracowano z myślą o dostarczeniu dzieciom na śniadanie niezbędnej dla prawidłowego rozwoju porcji składników odżywczych.

Tym razem, wspólnie przygotowana kampania gadżetowa, zakładała mały, atrakcyjny gadżet - gumki do mazania, które dołączono do zestawu czterech kaszek da dzieci. Gumki, upominki dla najmłodszych, miały postać uroczych zwierzątek: zebry, hipopotama, słonia lub/i krówki. Atrakcyjności gadżetowi Mlecznego Startu dodawały ruchome elementy gumek, dzięki czemu, zabawa zwierzątkami była jeszcze ciekawsza. Gadżet niezbędny w szkolnej ławce ma też inne zalety - kształtuje manualne zdolności dziecka. Za przygotowanie gadżetu odpowiadał Fortress Gifts, specjalizujący się w promocjach gadżetowych.

Akcję promocyjną przeprowadzono jesienią w ogólnopolskiej sieci sklepów Biedronka.

Informacje o firmie:

Fortress S.A. jest liderem w realizacji wielkowolumenowych promocji gadżetowych (Fortress Gifts) dla firm.

Łączy trendy w produktach promocyjnych z wiedzą, kilkunastoletnim doświadczeniem na rynku, kontaktami handlowymi, wysokimi umiejętnościami w zakresie importu, logistyki i finansowania kontraktów.

Fortress S.A. dostarcza artykuły promocyjne w pełni odpowiadające potrzebom swoich Klientów. Kreatywne, nieszablonowe podejście pozwala na indywidualne dopasowanie upominku reklamowego, korespondującego z działalnością firmy i jej produktami. Fortress S.A. zapewnia również doradztwo i wsparcie w procesie tworzenia i realizacji kampanii promocyjnej.

Fortress cieszy się zaufaniem uznanych firm sektora FMCG, między innymi takich, jak: Unilever, Kompania Piwowarska, Danone, Nutricia, Terravita, L’oreal, Maspex, Coty, Lubella czy Coca-Cola.

Dotychczasowymi hitami okazały się dostarczane przez Fortress pacynki i puzzle wspierające sprzedaż produktów marki BoboVita, magiczne kubki Terravita będące upominkiem świątecznym dla Klientów marki oraz bajkowe lunchboxy Rama, cieszące się uznaniem w całej Europie oraz maskotki Małe Głody, towarzyszące promocji sprzedaży serków Danio.

Na europejskim rynku znalazło się 28 mln artykułów promocyjnych stworzonych przez Fortress Gifts.

www.fortressgifts.pl

www.facebook.com/FortressGifts

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+