360 tys. widzów oglądało „Dzień dobry wakacje” w TVN

Tegoroczną odsłonę programu „Dzień dobry wakacje” oglądało średnio 363 tys. widzów, rok wcześniej program miał o 5 tys. widzów więcej - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. Od 28 sierpnia TVN emituje „Dzień dobry TVN” w nowej odsłonie.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
360 tys. widzów oglądało „Dzień dobry wakacje” w TVN
Czołówka "Dzień dobry TVN"

Śniadaniowy magazyn TVN „Dzień dobry wakacje” (będący letnią odsłoną „Dzień dobry TVN”) w okresie od 24 czerwca do 27 sierpnia 2023 roku oglądało 363 tys. osób, co przełożyło się na 6,31 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 8,10 proc. w grupie 16-49 oraz 7,49 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl. „Dzień dobry wakacje” emitowane było głównie w soboty i niedziele od godz. 9.00 (dodatkowe wydania pokazano także w dni powszednie w zeszłym tygodniu).

Najpopularniejsze wydanie audycji w analizowanym okresie wyemitowane zostało 25 czerwca br. - obejrzało je 509 tys. widzów.

grafika

Dla porównania, w analogicznym okresie rok wcześniej (tj. od 2 lipca do 28 sierpnia 2022 roku) średnia widownia „Dzień dobry wakacje” wynosiła 357 tys. osób. Przełożyło się to na 6,20 proc. udziału w 4+, 8,42 proc. w 16-49 i 7,50 proc. w 16-59 (wówczas audycja również była pokazywana w soboty i niedziele o 9.00, ale przez ostatnie dwa tygodnie można było ją oglądać także w dni powszednie).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/pytanie-na-sniadanie-dzien-dobry-tvn-prowadzacy-godzina-emisja-kto-oglada,7169490316584577a ##

Widownia audycji wzrosła o 5 tys. osób, ale zwiększyły się jej rynkowe udziały w grupach 16-49 i 16-59 (SHR% w 4+ minimalnie wzrósł).

„Dzień dobry TVN” powróciło do TVN w nowej odsłonie

Od poniedziałku, 28 sierpnia br. TVN po wakacyjnej przerwie znów emituje „Dzień dobry TVN” - morning-show jest nadawany o 7.45 - 15 minut wcześniej niż w sezonie 2022/2023. Program zyskał także nową scenografię oraz czołówkę.

Śniadaniowy magazyn TVN jesienią poprowadzą na zmianę trzy pary gospodarzy: Dorota Wellman i Marcin Prokop, Paulina Krupińska i Damian Michałowski oraz Ewa Drzyzga i Krzysztof Skórzyński. Nie wykluczone, że „Dzień dobry TVN” z czasem zyska czwartą parę gospodarzy.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/polsat-program-sniadaniowy-koniec-dzien-dobry-tvn-kto-odszedl,7169497687595137a ##

W sezonie 2022/2023 magazyn prowadziło sześć duetów, ale stacja TVN zakończyła współpracę z piątką prowadzących. Do czerwca br. gospodarzami programu byli jeszcze: Anna Kalczyńska, Andrzej Sołtysik, Małgorzta Ohme, Agnieszka Woźniak-Starak, Małgorzata Rozenek-Majdan i Filip Chajzer.

Z pierwszą trójką z nich stacja się pożegnała na stałe, Woźniak-Starak i Roznek-Majdan mają dostać nowe projekty w TVN, zaś Chajzer pozostaje związany z redakcją „Dzień dobry TVN”.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/zwolnienia-dzien-dobry-tvn-andrzej-soltysik-anna-kalczynska-malgorzata-ohme-malgorzata-rozenek-majdan-agnieszka-wozniak-starak-filip-chajzer-nowi-prowadzacy,7169490752861825a ##

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji