„Życie jest słodkie” w reklamie cukru pudru Cukier Królewski (wideo)

Rozpoczęła się kampania reklamowa cukru pudru marki Cukier Królewski (produkowanego przez Südzucker Polska). Akcję, prowadzoną pod hasłem „Życie jest słodkie, a Cukier Królewski”, przygotowały firmy Havas Worldwide Warsaw, Havas Engage Warsaw i Arena Media.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W spocie cukru pudru marki Cukier Królewski do odbiorców przemawia sam produkt, deklarując, że przydaje się do przygotowywania wielu różnych wypieków - co pokazują prezentowane sekwencje.

Podsumowuje to slogan „Życie jest słodkie, a Cukier Królewski”.

Akcja reklamowa - zaplanowana do 15 grudnia - jest prowadzona w telewizji, internecie, prasie, na outdoorze oraz w przestrzeni miejskiej i punktach sprzedaży (m.in. akcje degustacyjne).

Kreację kampanii przygotowała agencja Havas Worldwide Warsaw, działania w sklepach i przestrzeni miejskiej realizuje agencja Havas Engage Warsaw, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Arena Media.

Kampania wspiera bożonarodzeniowy konkurs, w którym należy kupić dwa dowolne opakowania cukru pudru Cukier Królewski (zachowując potwierdzający to paragon), a następnie udekorować tym cukrem przygotowany przez siebie wypiek oraz przesłać jego zdjęcie (pokazujące też dwa opakowania produktu) poprzez stronę krolewskienagrody.pl lub MMS-em (pod numer 900 444). Co tydzień pięciu uczestników otrzymuje zestawy do wypieków, a trzech - indywidualnie zaprojektowane roboty kuchenne KitchenAid. W finale akcji przyznany zostanie bon na wyposażenie kuchni o wartości 15 tys. zł.

grafika

Konkurs potrwa do 29 grudnia, a jego organizacją we własnym zakresie zajmuje się Südzucker Polska.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"