„Życie ma smak” w kampanii Cisowianki Perlage (wideo)

W telewizji rozpoczęła się wizerunkowa kampania reklamowa wody Cisowianka Perlage. Akcję pod hasłem „Życie ma smak” przygotowała zarządzająca tą marką firma Polskie Zdroje.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Ruszająca właśnie telewizyjna kampania reklamowa wody mineralnej Cisowianka Perlage pokazuje letnią scenę z wielkiego miasta. 45-sekundowy spot ma charakter wizerunkowy – nie tyle informuje o produkcie, ile podkreśla związane z nim pozytywne emocje. Przekaz pod hasłem „Życie ma smak” ma na celu wzmocnienie nowoczesnego, wielkomiejskiego wizerunku Cisowianki Perlage. Przypomnijmy, że w pierwszej kampanii reklamowej tej wody – wprowadzonej do sprzedaży pod koniec ubiegłego roku – występował Robert Makłowicz (więcej).

W ramach obecnej akcji reklama jest emitowana w TVP, TVN, Polsacie, TV4, TVP Sport, TVP Kultura, TVN Style, TVN24, Polsacie News, Polsacie Cafe, Polsacie Play oraz innych kanałach tematycznych. Zarówno kreacją, jak też planowaniem i zakupem mediów na potrzeby tej kampanii – zaplanowanej do września – zajęła się firma Polskie Zdroje, która produkuje Cisowiankę Perlage.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"