Nowy lager w rodzinie Żywca - Jasne Lekkie

Marka Żywiec wprowadziła właśnie na rynek sesyjnego lagera - Żywiec Jasne Lekkie 4,5%. Premierze towarzyszą działania reklamowe.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Nowy lager w rodzinie Żywca - Jasne Lekkie

Marka Żywiec dostrzegła ogromny potencjał w segmencie sesyjnych lagerów, którego dynamika sprzedaży w Europie Zachodniej wzrosła w ostatnich latach o ponad 10 proc. Firma rozszerzyła więc portfolio o nowy produkt - Żywiec Jasne Lekkie.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/z-sie-mnozy-kiedy-sie-je-dzieli-reklama-piwo-zywiec ##

Nowość w ofercie Żywca

Nowy Żywiec Jasne Lekkie to sesyjny, orzeźwiający lager o mniejszej goryczce i niższej zawartości alkoholu (4,5%). Jest filtrowany na zimno. Produkt sprzedawany jest w przezroczystej butelce.

- Od lat obserwujemy coraz większe zainteresowanie konsumentów piwami o niższej goryczce i zawartości alkoholu. Wychodząc naprzeciw ich oczekiwaniom, stworzyliśmy sesyjnego lagera, czyli piwo o przyjemnym, delikatnym smaku, które może być ciekawą odmianą od bardziej goryczkowych piw. To gatunek piwa mało jeszcze popularny w Polsce, dlatego możemy śmiało stwierdzić, że rozpoczynamy budowę tej kategorii na szeroką skalę - komentuje Katarzyna Malczewska-Błaszczuk, dyrektor marketingu w Grupie Żywiec.

Piwo dostępne jest od 1 kwietnia br. w butelce 400 ml i puszce 500 ml.

grafika

Nowy Żywiec Jasne Lekkie otrzyma szeroko zakrojone wsparcie marketingowe - obejmuje m.in. telewizję, digital i media społecznościowe.

Za kreację oraz komunikację ATL odpowiada 2012 Agency, za działania digital i w mediach społecznościowych – agencja Feeders. Projekt opakowań został przygotowany przez agencję Global Shopper Marketing, odpowiadającą również za działania BTL marki. Kampanie dla Żywca planuje i kupuje dom mediowy Starcom. Działania PR prowadzi agencja HOPE.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Gwiazdorska kuchnia Ani" z trzecim sezonem. Premiera w Wigilię w TVP2

"Gwiazdorska kuchnia Ani" z trzecim sezonem. Premiera w Wigilię w TVP2

Coca-Cola pokaże trofeum piłkarskiego mundialu

Coca-Cola pokaże trofeum piłkarskiego mundialu

OBTK w projekcie wspierającym uchodźców z Ukrainy rozwijających biznes w Polsce

OBTK w projekcie wspierającym uchodźców z Ukrainy rozwijających biznes w Polsce

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni