Żywiec z McCann-Erickson

Agencja McCann-Erickson wygrała przetarg na obsługę reklamową marki Żywiec

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Agencja McCann-Erickson wygrała przetarg na obsługę reklamową marki Żywiec wchodzącej w skład portfela marek Grupy Żywiec S.A. W przetargu ogłoszonym w lutym wzięły udział trzy agencje reklamowe: McCann-Erickson, Grey i Lowe Lintas, do drugiej tury zaproszono dwie pierwsze firmy. Ich zadaniem było opracowanie strategii i przygotowanie propozycji kreacji do kampanii odświeżenia wizerunku tej najbardziej znanej polskiej marki piwa.

Tym samym agencja McCann-Erickson wygrała budżet marketingowy na obsługę reklamową marki Żywiec. Celem tegorocznych działań komunikacyjnych jest wzmocnienie pozycji Żywca na rynku piwa i pozyskanie nowych grup konsumentów.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu