Gazowany Żywiec Zdrój reklamowany jako "lekko, mocny" (wideo)

Pod hasłem „Lekko, mocno. Jak chcesz gazowany” startuje ogólnopolska kampania reklamowa wód gazowanych Żywiec Zdrój (Danone). Za aktywacje odpowiadają VML, Tyrka Studio, Mediacom i MSL.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Gazowany Żywiec Zdrój reklamowany jako "lekko, mocny" (wideo)

W akcji marka wykorzystuje pięciu bohaterów - baletnicę, motocyklistę, pingpongistę, wokalistkę oraz kibica. Każda z tych osób reprezentuje osobne style życia i preferencje co do wyboru wody i stopnia jej nagazowania. Cała piątka będzie reklamować brand w filmach oraz kreacjach w social media.

Kampania prowadzona jest ponadto na nośnikach zewnętrznych, w telewizji (spoty sponsorskie) oraz internecie (w tym na kanale Youtube). Równolegle będą prowadzone działania shopper-marketingowe.

Za koncept, kreację oraz działania w Internecie, OOH oraz telewizji odpowiada agencja VML, za produkcję materiałów wideo Tyrka Studio, za zakup mediów Mediacom, zaś za komunikację i działania PR agencja MSL.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"