Żywiec Zdrój reklamuje się w kinach Cinema City

W kinach Cinema City w całej Polsce, pod hasłem „Złap pragnienie w sieć orzeźwienia”, wystartowała kampania limitowanej edycji wody Żywiec Zdrój oraz dwóch jej wariantów smakowych - super-limonkowego i ultra-poziomkowego. W działaniach wykorzystywany jest wizerunek superbohatera SpiderMana. Akcję przygotowały NAV agency oraz New Age Media.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Żywiec Zdrój reklamuje się w kinach Cinema City

Na nowych opakowaniach wody Żywiec Zdrój pojawili się bohaterowie filmu „Spider-Man: Daleko od domu”, który niedawno miał swoją premierę. Piętnastosekundowe spoty reklamowe emitowane są na ekranach właśnie przed seansami o człowieku – pająku oraz przed filmami familijnymi.

Kampania obejmuje zarówno emisję spotów na ekranach, jak i komunikację „off-screen” na plazmach  w holach kinowych.

Akcja połączona jest ze sprzedażą koncesyjną w barach Cinema City, gdzie można nabyć wodę Żywiec Zdrój w limitowanej odsłonie.

Kreację opracowała agencja NAV agency. Działania w kinach koordynuje New Age Media.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa