Żywiec Zdrój rozpoczyna współpracę z Havas PR

Havas PR wygrywa przetarg na obsługę public relations, organizowany przez Żywiec Zdrój - lidera rynku wody butelkowanej.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Agencja będzie odpowiedzialna za prowadzenie biura prasowego i wsparcie działu public relations Klienta w komunikacji projektów z obszaru społecznego zaangażowania marki, w tym jednej z najważniejszych inicjatyw ekologicznych w Polsce - programu „Po Stronie Natury”. Agencja będzie również świadczyć usługi dla Żywiec Zdrój w obszarze doradztwa korporacyjnego.

- Współpraca z Havas PR będzie skoncentrowana na komunikacji projektów, poprzez które realizujemy naszą misję i ,,zachęcamy ludzi, by pili zdrowiej i byli po stronie natury” - mówi Inga Songin, Dyrektor Marketingu i PR Żywiec Zdrój – Wierzymy, że wspólnie z nowym partnerem dokonamy realnej zmiany w uwrażliwianiu Polaków na potrzeby natury, pokazując jednocześnie wagę odpowiedniego nawodnienia w diecie każdego z nas.

- Cieszymy się, że kolejna firma, dla której priorytetem w działalności jest zrównoważony rozwój, dołącza do grona naszych Klientów. Wierzymy, że nasze doświadczenie w obszarze CSR i programów edukacyjnych wzbogaci komunikację inicjatyw ekologicznych Żywiec Zdrój oraz produktów firmy - dodaje Katarzyna Kamińska, prezes Havas PR.

Współpraca z Havas PR została rozpoczęta od 1 stycznia br.

grafika

dostarczył

infoWire.pl

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii