W kampanii reklamowej programu "Moje Silne Drzewo"wykorzystywany jest 30-sekundowy spot. W jego pierwszej częściwystępuje przewodnik, który wyjaśnia znaczenie drzew dla człowieka,natomiast w drugiej sekwencji ludzie zebrani na wzgórzu układająsię w linie papilarne, czyli element znaku graficznego tej akcji.Kampania reklamuje rozpoczęty przez Żywiec Zdrój program społecznyzachęcający odbiorców do posadzenia miliona drzew na Żywiecczyźnie.Przekaz jest skierowany przede wszystkim do osób w wieku 20-49 latmieszkających w miastach.
Kampania będzie przez cały marzec prowadzona w TVN i TVN 7, TVP1, TVP 2, Polsacie i Polsacie 2 i TV4. Oprócz tego akcja obejmujepromocyjne opakowania wody Żywiec Zdrój oraz materiały POS (m.in.standy, zawieszki, plakaty i wobblery).Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Banah Group,natomiast zakupem mediów zajął się dom mediowy MediaCom.












