Na rynek trafiła właśnie limitowana edycja zimowej puszki piwa Żywiec. Grafika opakowania opiera się na motywie „Ugly Christmas Sweater” – popularnego trendu ubierania się w grudniu w świąteczne swetry.
Wzory bywają różne, ale ich cel jest zawsze jeden – wywołanie uśmiechu i dobrej zabawy. Bazując na tym motywie puszka z limitowanej edycji, została „ubrana” w teksturę dzierganych swetrów wykorzystując kolorystykę marki i tańczącą parę jako element wzoru nawiązując do zabawowego sposobu spędzania świąt.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/zywiec-swiateczna-zwrotka-z-trasa ##
– Swoim zimowym opakowaniem Żywiec idealnie dopasowuje się do tych spotkań – kolorystyka puszki kojarzy się z zimową aurą, a tańcząca para zachęca do zabawy – mówi Ewa Stefanowicz, junior BTL manager Marki Żywiec
Puszka 550 ml Żywiec Jasne Pełne w zimowej szacie graficznej dostępna jest w sieci sklepów Biedronka do wyczerpania zapasów.

Konkurs Żywca
Ponadto na profilu marki na Facebooku trwa właśnie świąteczny konkurs. Aby, wziąć w nim udział wystarczy w poście konkursowym odpowiedzieć na pytanie „Z kim, gdzie i jak lubisz Ż najbardziej?”. W konkursie codziennie do wygrania są świąteczne bluzy Żywca oraz karty podarunkowe Allegro. Akcja trwa do 24 grudnia br.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/tyskie-piwo-promocja-browar-zywiec-przejdzmy-na-ty ##
Projekt puszki przygotowała agencja Just. Działania w kanale digital i mediach społecznościowych Feeders. Wsparcie PR zapewnia agencja Hope.











